RECOLZAMENT A LES PERSONES AFECTADES
Minut de silenci a Gavà per les víctimes de les inundacions a Catalunya
Treballadors de l'ajuntament s'han solidaritzat amb les persones afectades per les fortes pluges en representació de la ciutat

minut-de-silenci-inundacions
La ciutat de Gavà ha mostrat aquest dijous 24 d’octubre la seva solidaritat amb les víctimes i afectats per les inundacions d’aquesta setmana. A les 11 del matí s’ha dut a terme a la plaça Jaume Balmes un minut de silenci en el qual han participat treballadors de l’ajuntament en representació de la ciutadania de Gavà.
La concentració ha sigut encapçalada per l’alcaldessa de Gavà, Raquel Sánchez, juntament amb altres representants d’algunes de les formacions polítiques que integren el Ple Municipal.
Raquel Sánchez ha assegurat que, amb aquest minut de silenci, «mostrem la nostra solidaritat i el nostre recolzament a les famílies de les víctima». «També a totes les forces de seguretat ciutadana que han intervingut en els treballs de rescat», ha afegit Sánchez.
Podem, Junts i el PP també s’han expressat
El portaveu de Podem, Miguel Herrera, s’ha manifestat en la mateixa línia que l’alcaldessa i ha afirmat que «enviem tot el nostre recolzament i solidaritat a les famílies tant de la persona morta com dels desapareguts». Herrera també ha posat èmfasi en les conseqüències que està tenint el canvi climàtic.
Aquest mateix recordatori ha realitzat la portaveu del Partit Popular (PP), Mónica Parés, que també ha posat l’accent en les conseqüències del canvi climàtic. «Desgraciadament, el canvi climàtic ha tornat a afectar al nostre país, ara a Catalunya després del que vam patir fa uns mesos a Múrcia, Andalusia i la Comunitat Valenciana, ha expressat Parés, que també ha ofert el seu recolzament a les persones afectades.
Notícies relacionadesPer la seva part, el portaveu de Junts per Gavà, Isidre Casas, ha destacat la importància que, davant de «drames com aquest que hem patit en bona part del país, puguem avui des de la nostra posició fer aquest minut de silenci com a mostra de recolzament per a la gent que ha patit.
Més notícies de Gavà en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Cas Koldo L’UCO demana a Interior que l’informi de les visites a Cerdán a la presó
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"
- Alcalde de Vigo Caballero: "Amb Illa veig Catalunya i veig Espanya"
- El president demana un debat "racional" sobre finançament
- Medi ambient La meitat dels municipis amb pla antiincendis no el tenen actualitzat