Futbol
Luis Enrique viatja a Londres per negociar amb el Chelsea
L’exseleccionador és una de les opcions del club anglès, que també està en converses amb Lampard i Nagelsmann

El Chelsea està buscant inquilí per a la seva banqueta, després de l’acomiadament de Graham Potter aquest diumenge passat. El club anglès té diferents noms sobre la taula i un dels que sona amb força és el de l’extècnic culer i exseleccionador espanyol Luis Enrique. De fet, l’asturià ja està per terres britàniques, on espera encaminar la negociació que l’assegui a la banqueta de Stamford Bridge, segons ha informat el mitjà anglès ‘The Sun’.
L’espanyol, però, no és l’únic candidat que es plantegen els blues per fer reviure el seu projecte. Els altres dos grans noms que són sobre la taula són el de Frank Lampard, llegenda de l’entitat i que ja va ser entrenador de l’equip del 2019 al 2021, i Julian Nagelsmann, que va deixar de ser l’entrenador del Bayern fa poc més de dues setmanes. Segons apunten diversos mitjans anglesos, les negociacions estan actives amb tots els candidats i és per això que Luis Enrique ha viatjat aquest mateix dimecres a la capital britànica, per reunir-se amb Todd Boehly, propietari de l’entitat, per intensificar les converses.
Luis Enrique vol anar a entrenar en la Premier League. De fet, ja ho va manifestar públicament fa uns dies. «Segueixo molt la lliga anglesa, perquè m’agradaria anar a la Premier League a treballar. Veig més la lliga anglesa que l’espanyola», va dir el tècnic, que ara està intentant tancar la seva incorporació al Chelsea amb l’ajuda d’Iván de la Peña, amic íntim i persona que està encapçalant la negociació.
- "Tiren per terra tot el nostre esforç"
- Seguretat Social L’edat real de jubilació dels assalariats supera per primera vegada els 65 anys
- Reforma de l’Administració El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- CONGRÉS Els socis salven Sánchez de comparèixer
- Catàstrofe mediambiental "Fa 18 dies que dormim dues hores"
- Els comptes del 2026 ERC i Comuns amenacen d’endarrerir la negociació dels pressupostos d’Illa
- ÒBIT Mor l’actor Eusebio Poncela als 79 anys
- Polèmica als EUA Els pares d’un adolescent que es va suïcidar després de xerrar amb ChatGPT demanden OpenAI i Sam Altman
- Castells Un nou protocol sanitari protegirà la diada castellera de Sant Fèlix de Vilafranca un any després del greu accident
- Carrera espacial SpaceX llança amb èxit a l’espai el megacoet amb què Musk somia portar la humanitat a Mart