DESPRÉS D’UN MADRID-DEPORTIVO
Iturralde González revela que Florentino el va pressionar en una habitació del Bernabéu
El Madrid es personarà en el cas Negreira
Laporta replica a la intervenció del Madrid: «Ara ja hi són tots»

Iturralde González, àrbitre de Primera Divisió durant 17 anys (1995 – 2012), va revelar en el programa ‘Carrusel Canalla’ de la cadena ‘SER’ que Florentino Pérez el va intentar apartar en una habitació del Bernabéu per demanar-li que «els xiulessin com al Barcelona». I
turralde González va assegurar que tot seguit d’escoltar la petició del president del Reial Madrid li va preguntar si es tractava d’una broma. Davant el «no» de Florentino Pérez com a resposta a la pregunta d’Iturralde González, aquest va donar per finalitzada la conversa.
Este es el momento donde Iturralde González nos explica en #CarruselCanalla cómo Florentino Pérez le encerró en una habitación del Bernabéu para presionarle. Dice que lo puso en conocimiento del CTA. pic.twitter.com/v3XfmBPOcn
— Sique RodríguezGairí (@SiqueRodriguez) 13 de marzo de 2023
«No m’ha passat més vegades, cap president m’ha ficat en una habitació a part. A mi m’importen els fets. El que em va ficar en una habitació a part va ser Florentino Pérez. No m’he d’amagar. Hi ha un informe del CTA, perquè el vaig posar en coneixement. Perquè vegin el que és pressionar. No m’amagaré. No hi ha cap àrbitre corrupte, estem per sobre d’això», va assegurar Iturralde González.
Iturralde defensa Clos Gómez després del reportatge de Reial Madrid TV
L’exàrbitre biscaí va sortir en defensa de Clos Gómez, director del projecte del VAR i exàrbitre, rere un vídeo de Reial Madrid TV destacant dades i imatges de decisions de l’exàrbitre que suposadament van perjudicar el club blanc durant la seva etapa com a col·legiat.
«Aquest reportatge és mesquí, és indecent. Per Clos Gómez jo poso la mà al foc. Clos Gómez és una persona íntegra que s’ha equivocat 5.000 vegades en contra i a favor del Reial Madrid i només han tret els seus errors. I just han tret els seus errors quan ha presentat la denúncia la fiscalia. I tot això ho permet el seu president, perquè és la seva televisió», va dir el biscaí.
Davant les declaracions d’Iturralde González defensant Clos Gómez i revelant la petició de Florentino Pérez, Reial Madrid TV va respondre amb un altre reportatge. Aquesta vegada amb imatges d’errors de l’àrbitre biscaí en contra dels interessos del Reial Madrid.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Medicina La cirurgia plàstica arrasa entre els aspirants MIR
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida
- Elecció al Vaticà L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV
- Míchel, hospitalitzat d'urgència per un problema de salut
- Enginyeria genètica Els creadors dels llops gegants de Joc de Trons afirmen que són a prop de «tornar a la vida» els tigres de Tasmània
- Genealogia ¿Qui era la mare del nou Papa, Lleó XIV? Així era Mildred Martínez
- Habemus Papam Qui és el nou Papa? Així és Robert Francis Prevost, elegit nou Pontífex Lleó XIV
- ENERGIA La Moncloa s’obre a retardar el tancament de les nuclears però sense carregar el rebut de la llum de 1.300 milions que ara paguen les elèctriques