EL CAMÍ CAP A LA FINAL
Aquests són els encreuaments que esperen Espanya en el Mundial de Qatar 2022

Si Espanya fa bé la seva feina en els tres primers partits del Mundial enfilant-se al liderat del Grup I ja té, més o menys, definit el camí que el podria portar fins a la final que es jugarà el pròxim 18 de desembre a l’estadi de Lusail de Doha.
En cas de superar Nova Zelanda o Costa Rica, Alemanya i el Japó, la selecció de Luis Enrique s’enfrontaria al segon classificat del Grup F on Bèlgica és la gran favorita, sempre que la Croàcia de Modric, que va ser subcampió del món fa quatre anys, no es fiqui en el camí de la selecció de Robert Martínez.
Si Espanya quedés segona classificada tot es complicaria perquè li tocaria enfrontar-se a Bèlgica si aquesta, és clar, acaba primer. En el cas de superar el segon obstacle –primer la fase de grups, després els vuitens de final– li tocaria enfrontar-se al Brasil, la gran candidata a acabar primera del grup G, o Portugal i l’Uruguai, que lluitaran per dominar en el H. Serían uns hipotètics quarts de final.
En el cas que l’equip de Luis Enrique anés fent fallida tota la resistència que es trobés pel camí toparia en semifinals amb l’Argentina de Messi, el grup del qual C li ha alleujat la ruta perquè s’enfronta a l’Aràbia Saudita, Mèxic i Polònia. Toparia fins i tot amb França si no ha fet bé les coses abans la selecció de Deschamps.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Succés Mor tirotejat un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona
- Debat al Parlament El president Salvador Illa crida a un pacte sobre infraestructures per afrontar la mobilitat i el creixement econòmic
- Un gran projecte Així serà el nou Liceu Mar: 210 funcions anuals, restaurant amb vistes i 47 milions de pressupost
- Fort correctiu al jutge Peinado El Suprem rebutja la intenció del jutge Peinado d’imputar Bolaños en el cas Begoña al no apreciar cap indici de delicte
- Nou cicle republicà ERC exigirà un mínim de 50 militants i un 3% d’avals per constituir-se en corrent intern