A la Lliga Smartbank
L’enuig de l’entrenador de l’Almeria que s’ha tornat viral: «¡Respecte!»
José Gomes esclata en roda de premsa després del penal decretat a favor del Leganés al minut 99 i que va suposar l’1-1 definitiu
José Gomes, entrenador portuguès de l’Almeria, es va queixar amb vehemència aquest dissabte pel penal xiulat al minut 99 i que va suposar l’empat 1-1 del Leganés a l’estadi dels Juegos del Mediterráneo.
«A Portugal diem que, si no sents, no ets fill de bona gent. I jo soc fill de bona gent», va dir cridant l’entrenador de l’Almeria.
«¡Estic molt enfadat amb el que li estan fent al meu equip, al meu club! ¡Nosaltres mereixem respecte! ¡Cal respectar aquesta gent que treballa molt, que treballa cada dia per estar seriosos en els partits! I després, per una cosa o per una altra...», va dir, molt enfadat.
😳 Tremendo enfade de José Gomes
— DirectoGol (@DirectoGol) 27 de marzo de 2021
😡 "MERECEMOS RESPETO"
👀 Pon @Gol y no te pierdas el polémico final del #AlmeriaLeganes
#⃣ #DirectoGol pic.twitter.com/fuwUtx4h4d
«El videoarbitratge és una eina espectacular si s’utilitza bé. Si no hi ha certesa al 100% del que ha passat no s’hi pot intervenir», va afegir.
«L’àrbitre ha xiulat el que havia de xiular perquè és falta sobre Maras. ¿Com pot acabar sent un penal en contra nostre? ¿Què volem del nostre futbol? ¿Què volem fer al nostre futbol?», va dir.
«Ens han perjudicat amb una cosa que no ha existit i ho he de dir. Amb tot el respecte. Però era falta al nostre favor», va assenyalar.
- Un de cada cinc Una dona migrant, amb estudis universitaris i resident a Catalunya: el nou rostre de l’emprenedor a Espanya
- Augment de plagues La primavera plujosa i calorosa anticipa un estiu de mosquits, paneroles i rates a Catalunya
- Aquest dimarts Catalunya activa els avisos davant inundacions arran de la previsió de pluges torrencials d’aquest dimarts a la província de Girona
- Reunió anual al Cercle d’Economia Feijóo insisteix en la moció de censura instrumental i rebutja que sigui una «drecera» per arribar a la Moncloa: «No demano favors»
- GUERRA DE L’IRAN La inflació de l’Eurozona escala fins al 3,2% i deixa el BCE sense més opció que apujar els tipus
