temporada 20-21
Una grip impedeix a Luis Enrique assistir al sorteig de la Lliga de Nacions a Amsterdam
zentauroepp51501590 11 09 2018 luis enrique dirigiendo a la selecci n deportes 191229231446 /
El seleccionador nacional, Luis Enrique Martínez, no assistirà per malaltia aquesta tarda al sorteig de la segona edició de Lliga de Nacions que la UEFA celebrarà a Amsterdam, segons va confirmar la Federació Espanyola de Futbol (RFEF).
Luis Enrique tenia previst desplaçar-se a Amsterdam per ser present en el sorteig que es disputarà a les 18 hores, al costat del president de la RFEF, Luis Rubiales, que participa en el Congrés Ordinari de la UEFA, i al costat del director esportiu de la RFEF, José Francisco Molina.
Notícies relacionadesLa RFEF va confirmar que la pròxima convocatòria de la selecció absoluta es farà pública divendres dia 20 per als partits amistosos contra Alemanya i Holanda, previst per al dijous 26 i el diumenge 29, respectivament.
- Conflicte a l’Orient Pròxim Netanyahu defensa una operació terrestre per acabar amb el règim de Irán
- Metaner a la deriva Creix la por per la proximitat del vaixell fantasma rus a plataformes petrolieres en aigües líbies
- Sanitat pública Mil metges surten als carrers de Barcelona en la novena jornada de vaga des de l’octubre: «¡Pané, dimissió!»
- El jurat popular declara culpable d'assassinat l'acusat de matar un home a cops de matxet a Verges
- Guerra a Irán Trump titlla de "covards" els països de l'OTAN per no ajudar a l'estret d'Ormuz
