DECLARACIONS CONTROVERTIDES
José María García: «El futbol femení és una mentida»
El veterà periodista critica el nivell de les jugadores i «el mecenatge» de la Primera Iberdrola

jose-maria-garcia
José María García, és ben sabut, no té pèls a la llengua i diu el que pensa malgrat l’escàndol que puguin generar les seves paraules. Durant la seva intervenció en el Grupo Risa de la Cadena Cope, va donar la seva opinió sobre el futbol femení. I va dir el següent: «L’únic més avorrit que una etapa ciclista és veure un partit de futbol femení. És una mentida. No tenen força. ¿Quin percentatge de jugadores de Primera arriben a porteria des del córner?», va preguntar García.
El veterà periodista ja retirat va rememorar una conversa amb una persona de l’Atlètic de Madrid en la qual aquesta li hauria comentat que «els juvenils masculins de l’Atlètic, dit per un alt executiu del club, guanyarien per 10-0 el primer equip de noies».
García va al·ludir a l’afluència als estadis a Primera Iberdrola. «Han ficat 70.000 espectadors al Wanda. Sí, 70.000 invitacions. I el diumenge següent, 1.200. Aquesta és la realitat. Als que no tenen imaginació això els ve bé perquè cobreixen uns espais. Fins fa poc només tenien mecenatge publicitari les regates del rei. Ara també el futbol femení», va manifestar.
Notícies relacionadesHavent agafat empenta, García va estendre llavors les comparacions a altres esports i va assegurar que «el número 50 del tennis mundial deixaria en 6-0 i 6-0 a la tennista número 1».
Sobre el clàssic
José María García també va parlar sobre l’ajornament entre Barça i Reial Madrid, ara programat per al 18 de desembre: «És un error tremend. Quan Madrid es va postular perquè s’hi jugués la final de la Libertadores vam presumir, i ara no podem dir que no tenim l’autoritat, l’organització, els mitjans o la protecció necessària. El dia que es jugui també hi haurà merder. És una ximpleria d’algú que no tenia res a fer», va sentenciar.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- 100 anys DO La Rioja Si el vi és alegria, els Rioja formen part de la marca Espanya
- GOLF La Ryder Cup a Catalunya ja és oficial: Caldes de Malavella serà la capital del golf mundial el 2031 després d’àrdues negociacions
- Educació a Catalunya Niubó cessa el subdirector general de plantilles pel caos de les adjudicacions de docents: «Serem implacables»
- Previsió meteorològica Avís de perill per pluja a Catalunya: aquestes comarques, en risc
- 10 D’AGOST (21.00 H) El Como de Cesc serà el rival del Barça al Gamper de l’estadi Johan Cruyff