Tres turistes espanyols, agredits per ultres russos
Els agressors eren a Colònia, tornant de l'Eurocopa de França
Un grup de cinc aficionats ultres de Rússia van agredir aquest dijous a la nit tres turistes espanyols a la ciutat alemanya de Colònia, on es van aturar en el camí de tornada cap a Moscou després d'haver vist la seva selecció en l'Eurocopa de França, va informar el diari alemany 'Bild'. Dels tres turistes espanyols, dos homes estan ferits greus, mentre que la dona va patir una fractura de nas, explica el rotatiu germànic, que situa l'atac dels seguidors russos al davant de la catedral de la ciutat alemanya.
Els cinc seguidors violents van ser detinguts per la policia alemanya, que va explicar en un comunicat que els ultres, d'entre 26 i 30 anys, havien fet una parada a Colònia al tornar de Marsella, i tenien previst agafar un vol per tornar al seu país les pròximes hores. Cap a les 19.00 hores, es van enfrontar de manera "brutal i molt agressiva" als dos espanyols, que estaven acompanyats d'una dona i repartien adhesius a la zona. Els van pegar a puntades de peu. Als voltants hi havia diversos agents vestits de civil que van detenir immediatament els agressors. La unitat encarregada dels operatius esportius es posarà en contacte amb la Policia francesa.
Selecció de Rússia de futbol Ultres al futbol Eurocopa 2021 Violència en l'esport Selecció d'Espanya de futbol
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació
- Horta-Guinardó Les disputes obliguen a tancar l’Associació de Veïns del Carmel
- Testimoni Commoció a València per l’home trobat mort després de 15 anys: «Mentre pagues, ningú es preocupa de si ets viu»
- Conflicte al Pròxim Orient Hamàs allibera tots els ostatges vius i Israel entrega 2.000 presoners palestins
- Seguretat Social El Govern proposa apujar la quota dels autònoms entre 11 i 200 euros el 2026
- Així és com pots evitar una de les estafes telefòniques més comunes de l'any 2025
- L'ànima vella i l'esperit jove del Toro més contemporani
- Sense previsió de represa La dana Alice obliga a cancel·lar 27 trens en el corredor ferroviari entre Barcelona i València
- Seguretat Social El Govern proposa apujar la quota dels autònoms entre 11 i 200 euros el 2026
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació