Mamarazzis:
Miguel Bosé i Pablo Alborán, ¿parella passada?

¡Oh, sorpresa! A Llatinoamèrica asseguren que els dos cantants van ser parella. Ens ho creiem. Més que parella, potser van tenir alguna trobada furtiva. És possible. El que sí que sabem les Mamarazzis és que, a través de l’amistat amb Miguel Bosé, Pablo Alborán va conèixer Ricky Martin. Aquesta amistat va ser molt profunda durant uns mesos. No sabem fins on va arribar la profunditat, tot i que sí que es va especular sobre això. Nosaltres no anirem més enllà perquè ni en tenim proves ni volem embolics. Ens hauria encantat coincidir a la casa de Miguel a Somosaguas amb tots tres. També hi havia Nacho Palau. Que interessant tot. ¿Algun dia en alguna biografia real explicaran tota la veritat? ‘Qui lo sa’.
Temes:
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Renfe adjudica el transport en bus pel desdoblament després de tres intents fallits
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos
- Barcelona, protagonista Una ‘spin-off’ del Clínic avança en el tractament de leucèmies
- La reaparició Bernal comença un altre viatge després de la lesió