Carta de comiat
Mor als 35 anys la ‘influencer’ Nicky Newman: «Si llegeixes això, significa que he mort»

La britànica Nicky Newman ha mort als 35 anys, cinc anys i mig després que se li diagnostiqués un càncer de mama metastàtic, segons ha compartit el seu marit a les xarxes socials. Newman va utilitzar les xarxes per mirar de conscienciar de la importància de les revisions mèdiques i la prevenció del càncer.
El seu marit ha sigut l’encarregat de donar a conèixer la tràgica notícia. Fa tot just un mes va ser la mateixa Nicky qui va confessar que la seva situació havia empitjorat.
Notícies relacionadesDimarts el seu marit va ser el que es va encarregar de publicar al seu compte d’Instagram un comiat escrit per ella mateixa en què anunciava la seva mort. El text comença amb la impactant frase: «Si estàs llegint això, significa que he mort. Ho he fet cinc anys i mig després del diagnòstic, no està gens malament per a un càncer en etapa 4!». A més, recorda que no va perdre cap batalla contra la malaltia: «!El càncer finalment va seguir el seu camí. Tots sabíem que això passaria!».
«Mai estem preparats per escoltar aquestes paraules, pensem que som indestructibles i que apareixerà una cura màgica, però la veritat és que tots vivim aquesta vida dia a dia. Així que, sisplau, promet-me que apreciaràs els que t’envolten i faràs als teus amics i éssers estimats la més gran de les abraçades. ¡ATRAPAR LA VIDA! Mai saps el que t’espera a la cantonada, així que no donis res per descomptat». Aquestes van ser les emotives últimes paraules de la ‘influencer’.
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- Política Junts i el PSOE es van reunir dilluns després del ‘no’ d’Illa al referèndum
- SANITAT València tampoc fa tots els cribratges de càncer
- Carmen Llasat, presidenta de l'Observatori de Zones Inundables de Catalunya: "El que ha passat al Montsià pot passar en qualsevol punt del litoral"
- Insuficiències de la salut pública Les infermeres denuncien una manca greu de recursos a Urgències psiquiátriques de Vall d'Hebron
- TELEVISIÓ I MAS Males notícies: s’acosta Halloween
- Barcelona, protagonista Fry House: les ‘burgers’ japoneses d’un artista i un consultor
- Besalú, la joia medieval
- Cita amb història La fira més antiga de la Península té gust de formatge