Xarxes socials
¿Mónica Naranjo o Vueling? Els usuaris escullen bàndol
La polèmica entre la cantant i una hostessa de l’aerolínia espanyola ha generat divisió d’opinions
La resposta de Vueling a Mónica Naranjo arran del «tracte vexatori» d’una sobrecàrrec
Un presumpte testimoni desmunta la versió de Mónica Naranjo contra Vueling: «La grollera i mal educada vas ser tu»
Diumenge passat, la cantant Mónica Naranjo va denunciar a través de xarxes socials la «grolleria, tracte vexatori i poca professionalitat» d’una de les hostesses que la va atendre durant un vol d’Alacant a Barcelona a bord d’un dels avions de Vueling.
Davant l’enrenou que aquesta queixa va generar, l’aerolínia es va disculpar amb l’artista nascuda a Figueres i la va convidar a dialogar en privat per conèixer més detalls sobre el que va passar. Ara, la caixa de comentaris del tuit de Naranjo s’ha convertit en un espai on la resta d’usuaris de Twitter, rebatejada com a X, es posicionen a favor o en contra dels arguments fets servir per la cantant. Mentre que uns empatitzen amb l’experiència relatada per la catalana, d’altres mostren el seu suport a la treballadora i defensen el protocol de vol que suposadament aquesta va aplicar, el qual va donar origen al plet entre totes dues.
Fidels al protocol
Segons la versió d’un presumpte testimoni del que es va esdevenir, va ser la negativa a accedir al lavabo davanter de l’avió per part de l’hostessa el que va indignar l’artista, que va reaccionar «desitjant-li una vida molt trista a la treballadora». Per la seva banda, l’aerolínia espanyola es va defensar i va respondre al·legant que «la tripulació va actuar respectant el protocol de seguretat», el qual indica que «no és possible accedir a la zona davantera de l’avió si la cortina està tancada».
Amb aquests detalls sobre la taula, altres usuaris s’han afegit a mostrar el seu suport a l’hostessa. Fins i tot una companya de la involucrada ha volgut rebatre Naranjo amb un comentari: «La sobrecàrrec és companya meva i és molt injust que un personatge públic com tu faci aquestes declaracions sense dir realment el que ha passat», ha tuitejat.
Cuando la cortina está echada no se puede pasar sobre todo por temas de seguridad, no pasa nada por tener que ir al baño trasero. La sobrecargo es compañera mía y es muy injusto que un personaje público como tú haga estas declaraciones sin decir realmente lo que ha pasado.
— Mɑríɑ (@MariaSpTato) 14 de agosto de 2023
Altres internautes justifiquen el suposat «tracte vexatori» que denuncia la cantant recolzant-se en la dificultat de les feines de cara al públic: «Entenc que (l’hostessa) es tapés el nom. A la gent que li dius que no... Pel motiu que sigui, t’amenacen de posar comentaris a internet i juguen amb el teu pa».
Sin saber que ha pasado porke no lo explicas....Me pongo al lado del trabajador.. Trabajar cara al público es lo peor y entiendo que se tapara el nombre, a la gente que le dices que no.... Por el motivo que sea, te amenazan con poner comentarios en internet y juegan con tu pan
— M_or _sa (@M_or_sa) 14 de agosto de 2023
Una experiència «religiosa»
Contràriament, altres usuaris no dubten a posar-se del costat de la cantant i carregar contra l’aerolínia: «Gràcies per compartir sobre el tracte de les companyies aèries, la gran majoria tracta les persones com un ramat i no com clients. El consumidor viu en la frustració després d’haver pagat gairebé sempre un dineral (tot i que sigui ‘low cost’) i no està gens protegit», comenten.
Notícies relacionadesVolar con Vueling es una experiencia casi religiosa... Porque hay que tener mucha fe, rezar a todos los dioses conocidos y poner velas a todos los santos pidiendo que no pase nada en el vuelo.
— JosAnt.0207 (@JosAnt0207) 13 de agosto de 2023
El Papa besaba el suelo cuando llegaba porque viajaba con Vueling.
Animo Mónica.
Al seu torn, fins i tot membres del sector se solidaritzen amb Naranjo recordant una trobada fortuïta amb la cantant en un avió: «Soc sobrecàrrec d’Iberia. Et vaig portar fa ja anys en un dels meus vols i vas ser no només educadíssima sinó també pròxima i encantadora. Vam acabar parlant de la teva època vivint al cap de l’Horta. Sento que hagis tingut aquesta mala experiència».
Soy sobrecargo de Iberia. Te llevé hace ya años en uno de mis vuelos y fuiste no sólo educadísima sino también cercana y encantadora. Terminamos hablando de tu época viviendo en Cabo de las Huertas. Siento que hayas tenido esa mala experiencia
— Agnes (@mufflita) 13 de agosto de 2023
Falta d’informació
Sigui com sigui, gran part de les respostes, més que posicionaments en un bàndol o un altre, són retrets per la falta d’informació en la queixa que l’artista catalana va decidir exposar a les seves xarxes socials. «Si no dius el que va passar, no hi ha denúncia i queda en una falsedat», tuiteja un altre internauta.
Si no dices lo que pasó no hay denuncia y queda en un infundio.
— Ulises Omar (@perrocapaz) 13 de agosto de 2023
- Informe de l’OCDE Espanya, entre els sis països on els fons de pensions es desinflen
- L’empresa de l’autocar sinistrat va fer fallida i l’amo anava per lliure
-
- compromís El PSC s'obre a eliminar els beneficis fiscals al Hard Rock aquest mes
- ACCIDENT MORTAL L'autocar sinistrat a França circulava amb la ITV caducada