‘Tot inclòs’

Aquest és el ‘truc del tercer dia’ que els hotels utilitzen per evitar pèrdues

jgblanco38279633 alemania habitaci n hotel en alemania170503100012

jgblanco38279633 alemania habitaci n hotel en alemania170503100012

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Les reserves en hotels es disparen amb l’arribada de l’estiu i les vacances, per la qual cosa els complexos hotelers aprofiten l’alta demanda per aplicar tècniques de màrqueting que els clients convencionals no són capaços de detectar. Un dels trucs més eficients en aquest sentit és el del ‘tercer dia’, que treu profit del comportament dels hostes amb règim ‘tot inclòs’.

Segons recull 20Minutos, lluny de suposar una pèrdua per als hotels, aquests han trobat una via per mantenir els ingressos encara amb aquest tipus d’ofertes. ¿La clau? Estudiar el comportament de les persones allotjades en aquest tipus de règim.

Decaiguda emocional

Notícies relacionades

Tal com asseguren els experts a l’esmentat mitjà, els clients aprofiten aquest avantatge durant els primers dies de la seva estada, embotint-se de la multitud de productes que tenen disponibles. No obstant, aquest excés s’esvaeix a partir del tercer dia, quan es dona una decaiguda emocional que fa que consumeixin amb moderació i optin per productes menys ostentosos però més saludables.

Els hotels, coneixedors d’aquesta tendència, l’aprofiten en el seu favor i calculen els seus guanys tenint en compte aquests canvis d’actitud per patir pèrdues a causa del ‘tot inclòs’.

Temes:

Vacances Hotels