LGTBI
Rocío Saiz es burla del policia que va intentar detenir-la en l’Orgull de Madrid
La policia demana disculpes a Rocío Saiz i obre un expedient a l’inspector que va interrompre el seu concert
‘La amiga de mi amiga’: ni un sol personatge masculí o heterosexual amb res a dir
Rocío Saiz va protagonitzar fa una setmana una de les grans polèmiques quan un policia la va obligar a tapar-se els pits en una de les seves actuacions a Múrcia. Ara, set dies després, ha tret la cara còmica de l’assumpte repetint la situació, però amb una picada d’ullet humorística.
Aquest diumenge, en una actuació en l’Orgull de Madrid a la plaça del Rey, l’artista s’ha tret la samarreta deixant al descobert els pits, com fa de costum amb la cançó ‘Como yo te amo’. Però això no ha sigut tot, Saiz ha afegit com a part del xou una interpretació del que li va passar a finals de juny amb el policia que la va obligar a tapar-se a Múrcia.
En un vídeo a què ha accedit EL PERIÓDICO es pot veure com el «policia» surt a l’escenari i mira l’artista, treu la bandera del col·lectiu i, després de torejar-la un parell de cops, l’hi col·loca tapant-la.
També ha protagonitzat una altra polèmica en el mateix acte, on un altre mitjà de comunicació es disposava a parlar amb ella. «¿Vull saber què li molesta?», deia Rocío Saiz a la reportera. En un altre vídeo, es pot veure com la periodista li fa un senyal perquè l’artista se’n vagi. Tot seguit el públic comença a esbroncar el mitjà nacional.
Denúncia
Rocío Saiz i el col·lectiu LGTB ‘No te pribes’ van anunciar que prendrien accions legals contra l’inspector de la Policia Local de Múrcia que va interrompre el seu concert per tapar-li els pits, acció que l’artista feia sovint des de fa 10 anys durant la cançó ‘Como yo te amo’.
Ella mateixa revelava a Twitter que el denunciarà: «Estava calmadeta pensant que hauria fet una mica d’autocrítica [l’agent]. I no només no la fa si no que a més, em falta al respecte un altre cop. Doncs ara sí, el denunciaré», va escriure amb una captura de pantalla d’una notícia on el policia havia dit que Saiz «havia creuat el límit».
Notícies relacionadesEstaba calmadita pensando que habría hecho algo de autocrítica.
— Rocio Saiz (@rocio__saiz) 27 de junio de 2023
Y no solo no la hace si no que además, me falta al respeto otra vez.
Pues ahora si, le voy a denunciar. pic.twitter.com/ofy3AvNVu6
Per la seva banda, el president del col·lectiu ‘No te pribes’, organitzador de l’esdeveniment, Jesús Costa, va afirmar a Efe que interposaran una denúncia davant la Fiscalia de Delictes d’Odi pels fets.
La Policia Local de Múrcia ja va traslladar les seves disculpes a la cantant i va informar que havia obert un expedient disciplinari a l’agent per actuar per iniciativa pròpia sense informar en cap moment de la seva intervenció a la cadena de comandament, va assenyalar en un comunicat. I Rocío Saiz va exclamar: «HA GUANYAT LA COHERÈNCIA».
- Baix Llobregat A la venda la mansió de luxe on va viure un exjugador del Barça a Gavà: espectacular i exclusiva
- Detectat un linx ibèric en llibertat a Catalunya
- Soroll La falta d’avís al 112 deixa sense multa les obres del Camp Nou fora d’horari
- Ple del Parlament Sílvia Orriols, als diputats de Junts: «Són la marca blanca d’Aliança. Benvinguts a l’extrema dreta»
- Carlos Torres, president del BBVA: "On té més sentit mantenir la marca Sabadell és a Catalunya"
- Alimentació El nutricionista Pablo Ojeda desvela la fórmula per acabar amb la inflor abdominal: "Importa més del que creus"
- 20è aniversari Berga ret homenatge a Josep Maria Isanta
- Ruta per La Selva La capital de comarca més dolça
- CATA MAYOR Oriol Lagé ha tornat amb gana
- Ramen per a ‘otakus’ Ruta pels millors restaurants anime de l’àrea metropolitana