Periple per una negligència

Indignació d’una passatgera després de passar la tarda buscant el seu cotxe al pàrquing de l’aeroport de Palma

  • La dona explica a Twitter que va caminar gairebé 10 quilòmetres per l’aparcament i va tardar quatre hores a trobar-lo perquè el personal d’Aena va canviar de planta el vehicle per obres sense avisar-la

Indignación de una pasajera tras pasar la tarde buscando su coche en el parking del aeropuerto de Palma

Indignación de una pasajera tras pasar la tarde buscando su coche en el parking del aeropuerto de Palma

4
Es llegeix en minuts

«Abans-d’ahir [amb referència al 19 d’agost] vaig viure una situació indignant al pàrquing d’Aena. He esperat a refredar-me per explicar-ho sense proferir insults i desqualificacions, per molt que els mereixin». Una passatgera nouvinguda a Palma «rebentada» després d’un llarg i pesat viatge es va trobar amb un malson recurrent dels conductors: no trobava el seu cotxe que havia deixat aparcat quan se’n va anar de viatge. Juana Alemany relata el seu periple en un fil a Twitter i dona compte de la desesperació que va passar per la ineficiència d’una treballadora que no va encertar fins al final de la tarda a adonar-se que el seu vehicle havia sigut mogut de planta per obres.

Per «contextualitzar» el seu esgotament, la passatgera explica que va arribar «rebentada» a Palma i anava carregada amb una motxilla de set quilos.

A un quart de sis de la tarda va entrar al pàrquing d’Aena, va pagar pel servei i va anar a la planta segona a recollir el seu vehicle. «El meu cotxe no hi és, tinc una fantàstica memòria espacial», explica i va recórrer a la foto que havia fet de la plaça, aquest garantia que gràcies al mòbil ens ajuda sobretot els més despistats davant aquests greuges de l’aparcament. Va tenir la mala sort que en la imatge borrosa no es distingís bé i va començar a recórrer tota la planta. Va estar caminant mitja hora. Fins que va decidir anar a demanar ajuda a les oficines.

A l’empleada li explica la seva situació i es reafirma que està segura que no s’ha equivocat de planta i li brinda un detall vital: «El vaig deixar en una planta semibuida perquè en una zona feien obres de millora».

A la Juana no li va quedar més remei que tornar a recórrer tota la planta segona. «En les dues hores que he estat caminant he pensat de tot: me l’han robat, tinc inici d’Alzheimer, estic envellint...», relata amb humor. Va tornar a demanar ajuda a les oficines i es va trobar amb la mateixa resposta i l’avisa que haurà de pagar, a més, el temps transcorregut mentre el busca.

Més exhausta si és possible, va recórrer a la seva família i va arribar el seu germà en la seva ajuda i ja al seu cotxe van recórrer la planta segona i tercera. Ja havien passat tres hores i mitja i el seu cotxe continuava sense aparèixer i aquesta vegada va ser ell qui va anar de nou a l’oficina i per fi té explicació de la misteriosa desaparició: «El meu cotxe és a la planta 5 o 6. L’han mogut per les obres».

A continuació la treballadora va demanar disculpes i li va dir que li perdonaven els 9 euros que havia de pagar de més. Una altra vegada van recórrer les dues plantes i finalment era a la sisena.

Notícies relacionades

«Vaig perdre quatre hores de la meva vida», es queixa, a més que es pregunta si «és tan complicat deixar un adhesiu» per avisar que s’ha mogut el cotxe o enviar un missatge a l’usuari respecte a això.

Després d’aquella tarda en què va caminar «gairebé 10 quilòmetres» carregada i exhausta, almenys celebra que des d’Aena, després de tenir constància del seu cas i de la seva denúncia a Twitter, li han trucat per demanar-li disculpes i oferir-li una compensació. «Al cèsar el que és del cèsar», diu la Juana per rematar l’infern viscut en el pàrquing de l’aeroport.

Temes:

Cotxes Aeroports