Anunci posat en pràctica
Les Balears denuncien Naïm Darrechi per abús sexual i demanen que tanquin el seu TikTok
El Govern de les Illes creu que les manifestacions del tiktoker posen en risc les dones en relació amb malalties de transmissió sexual i embarassos no volguts
El Govern de les Balears presentarà una querella contra el tiktoker mallorquí Naïm Darrechi per abús sexual mitjançant engany a un nombre indeterminat de dones i per incitació contra la llibertat sexual i els drets sexuals i reproductius de les dones, per les seves declaracions en què es vantava d’ejacular sense preservatiu ni consentiment dins les seves parelles. A més, el Govern autonòmic ha demanat el tancament de les seves xarxes socials, entre les quals el seu canal de TikTok, on té 26 milions de seguidors a tot el món.
Després de ja haver-ho anunciat tant la consellera de Presidència i Igualtat, Mercedes Garrido, a través de les seves xarxes, com la presidenta del Govern, Francina Armengol, l’Executiu ha aprovat avui presentar una querella contra Darrechi partint de les seves declaracions en una entrevista al canal del youtuber Mostopapi. El Govern considera que les seves afirmacions poden ser constitutives d’un delicte d’abús sexual mitjançant engany així com d’enaltiment i justificació de delictes d’abús sexual.
Notícies relacionadesEl Govern considera que les manifestacions del tiktoker posen en risc les dones en relació amb malalties de transmissió sexual i embarassos no volguts i posa el servei d’acompanyament de l’IB-Dona a disposició de possibles víctimes.
Finalment, el Govern balear ha demanat a l’Agència Espanyola de Protecció de Dades el tancament de totes les xarxes de Darrechi.
- Mascotes La UE endureix les normes per als propietaris de gossos i gats: el nou requisit obligatori que arriba a l’abril
- Pràctiques de risc Onada de festes 'chemsex' a la Catalunya Central per Setmana Santa
- Viatge del 6 al 12 de juny El lema de la visita del papa Lleó XIV a Espanya serà 'Alceu la mirada'
- Violacions de l’alto el foc Israel aprofita l’atenció centrada en la guerra contra l’Iran per ocupar més territori a Gaza
- Pesta porcina a Catalunya Les empreses dedicades a la captura de senglars reclamen participar en l’operatiu de Collserola: «Ens vam oferir i no vam obtenir resposta»
