A la venda a l’abril

Així és la nova línia tèxtil per a la llar i de decoració de Mango

  • La firma catalana començarà a vestir la casa amb una col·lecció sostenible inspirada en el Mediterrani

Així és la nova línia tèxtil per a la llar i de decoració de Mango
2
Es llegeix en minuts
Laura Estirado
Laura Estirado

Periodista

Especialista en Gent, Moda, Tendències, Estil y Xarxes

Ubicada/t a Barcelona

ver +

Ara que no tenim més remei que passar molt temps a casa, per la pandèmia, les empreses de reformes i de decoració han trobat un filó en els clients àvids de donar un nou toc a la seva llar. Atents a aquesta nova realitat i davant la crisi del sector de la moda, causada també per la Covid-19, que ha obligat a tancaments de botigues i canvis en els hàbits de compra del consumidor, la firma catalana Mango ha trobat en la diversificació del negoci una oportunitat. Després que el 2013 va llançar al mercat les cadenes Kids i Violeta by Mango –la línia de talles grans, les botigues de la qual tancarà a l’agost, però la roba seguirà estant disponible dins de la seva línia Woman– ara l’objectiu de la marca de moda és estendre la seva presència a les cases dels clients.

Mango llançarà la seva primera col·lecció de casa a l’abril d’aquest any per completar el ‘lifestyle’ dels seus fans més enllà de la moda. L’estil de vida mediterrani i la seva cultura són les principals fonts d’inspiració d’aquest projecte, que parteix de l’ADN de la firma.

Els petits plaers

La casa és un dels principals llocs de reunió en la cultura mediterrània, on es comparteixen moments íntims i petits plaers de la vida quotidiana amb les persones més pròximes.

La col·lecció inclourà principalment productes tèxtils per a les diferents estances: el dormitori, el saló i el bany, i a partir de la temporada tardor/hivern 2021 s’hi afegiran productes per a la cuina i el menjador.

Per al llançament, comptarà amb roba de llit, fundes nòrdiques, coixins, mantes, tovalloles i barnussos, a més d’espelmes i mikados.

Selecció de ‘homewear’

La línia també inclourà una selecció de peces còmodes per dormir o estar per casa amb estil.

L’estètica d’aquesta primera col·lecció gira entorn de l’estil mediterrani, depurat i net, a través d’un disseny contemporani que juga amb colors neutres. La qualitat i la cura màxima dels detalls són dos elements clau que destaquen en cada producte. A més, tots els tèxtils tindran característiques sostenibles i la producció d’un 80% de les peces es portarà a terme en proximitat, cosa que reforça el compromís de Mango per la sostenibilitat.

Projecte ambiciós

Segons Toni Ruiz, CEO de Mango, «els nostres clients ens demanaven productes per a casa seva. La mateixa comoditat i estil que busquen per vestir-se la volen també per decorar les habitacions de casa. És un projecte ambiciós, que estem desenvolupant amb molta il·lusió i en el qual s’ha involucrat gran part de l’equip de professionals que formen Mango». 

Jan Rivera, ‘chief creative officer’ de la marca, ha assenyalat: «Mango és una marca amb esperit mediterrani, que busca compartir la seva visió i estil de vida amb els clients. Aquesta nova col·lecció ha sigut una evolució natural per a nosaltres, que a més està alineada amb els nostres objectius de sostenibilitat».

Notícies relacionades

Exclusiu ‘online’

La col·lecció de productes de casa estarà a la venda exclusivament al canal ‘online’, Mango.com, en mercats seleccionats d’Europa: Espanya, França, Alemanya, Regne Unit, Països Baixos, Portugal, Itàlia, Polònia, Bèlgica, Suïssa, Grècia, Romania, Croàcia, Àustria, Irlanda, Suècia, Ucraïna, República Txeca i Dinamarca.