Forta aliança

NBCUniversal adquireix els drets de ‘streaming’ de la WWE per uns mil milions de dòlars

· Durante els pròxims cinc anys l’NBC tindrà la WWE en exclusiva als Estats Units

· Tot el contingut de WWE Network serà incorporat a Peacock, la plataforma de ‘streaming’ de l’NBC

· Amb aquesta unió, els usuaris es beneficiaran d’una reducció de preu i un augment del contingut

NBCUniversal adquireix els drets de ‘streaming’ de la WWE per uns mil milions de dòlars
Es llegeix en minuts

L’acord entre l’NBC i la WWE posa fi al servei de ‘streaming’ WWE Network als Estats Units, malgrat que continuarà existint a la resta del món. Amb aquesta unió, NBCUniversal s’assegura portar els seguidors de la WWE a la seva plataforma, Peacock, acabada d’estrenar, mentre que la companyia de ‘wrestling’ més famosa del món aconsegueix un suculent contracte en un moment de dificultats econòmiques. Algunes fonts asseguren que l’acord entre la WWE i NBCUniversal ha sigut de cinc anys a una raó de mil milions de dòlars

Peacock inclourà el 18 de març 17.000 hores de contingut que abans eren a la WWE Network, i el dia 21 d’aquell mateix mes Fastlane serà el primer esdeveniment de pagament retransmès en directe a través de la plataforma d’NBCUniversal. Mentre a la resta del món l’accés a WWE Network continuarà sent l’equivalent a 10 euros mensuals, els usuaris dels Estats Units veuran aquest preu molt rebaixat. La subscripció mensual a Peacock és de 4,99 dòlars, de manera que per la meitat de preu, ofereix molt més contingut que WWE Network en solitari.

Et pot interesar

NBCUniversal ja tenia els drets televisius dels xous de setmanals Raw i NXT, de manera que amb aquesta unificació augmenta la seva aposta pel ‘wrestling’, tot i que no ha sigut l’única cadena que ho ha intentat. El febrer del 2020 la WWE i NBCUniversal no van aconseguir arribar a un acord, de manera que altres companyies van entrar a negociar amb la WWE. Malgrat les primeres negociacions fracassades, Vince McMahon, el president de la WWE, ha declarat que està orgullós del pacte amb NBCUniversal per «la seva posició principal al mercat i les vastes plataformes promocionals». A més, ha explicat que la companyia estima augmentar el valor dels acords» al triple que en l’anterior ronda de negociacions».