DONANT LA NOTA
Bolívia rep Felip VI amb un himne d'Espanya desafinat
Una banda interpreta una versió, en la qual els músics anaven descompassats, que s'ha viralitzat a Twitter i ha generat una pluja de 'mems'
El rei Felip VI i el vicepresident segon del Govern, Pablo Iglesias, han arribat aquest dissabte, acompanyats per la ministra d’Exteriors, Arancha González Lara, a Bolívia per assistir a la presa de possessió del nou president del país bolivià, Luis Arce.
A l’aterrar al país sud-americà, una banda de música ha interpretat per als mandataris una versió de l’himne d’Espanya una mica diferent de l’habitual, en la qual els músics anaven descompassats. Les imatges (i sons) s’han viralitzat a Twitter i han generat una pluja de ‘mems’:
Les expressions a les cares de Felip i Iglesias, que es podien intuir a través de la mascareta, a l’escoltar la versió de l’himne que estava sonant no han passat desapercebudes i han sigut també del més comentat de la visita al país bolivià.
Himne d’Espanya
No és la primera vegada que l’‘himne d’Espanya’ es torna viral a les xarxes socials a causa d’errors garrafals en la seva interpretació.
L’any 2019, després del triomf de Rafa Nadal a Roland Garros, l’himne va sonar per duplicat a les pantalles de tots els espanyols, i els ‘mems’ no van tardar a arribar a Twitter.
Notícies relacionades
Un altre dels casos més sonats va ser l’any 2015, quan a la campiona mundial de bàdminton Carolina Marín, després de rebre l’or a Jakarta, li van posar l’himne espanyol, el de l’època franquista (amb lletra) per entregar-li el premi.
L’any 2011 el ciclista Alberto Contador va ser honrat en el Giro d’Itàlia amb la mateixa versió de l’himne espanyol que va escoltar Carolina Marín. L’escrit per José María Pemán, a petició de Primo de Rivera, i utilitzat després de la Guerra Civil en el franquisme.
- Judici fiscal general El cap de Gabinet d'Ayuso declara que "es desferma la bogeria" quan va donar el mail en què el fiscal es mostrava "disposat" a pactar amb González Amador
- Urbanisme La UPF enderroca les últimes cases dels militars de la Ciutadella
- A Vilablareix Incendi al restaurant Mas Marroch dels germans Roca: crema tota la cúpula del local
- Home atrapat Rescaten un home tancat al recinte d'un prostíbul a Medinyà
- Polèmica entre les subcontractes La Generalitat detecta desenes de treballadors turcs sensepapers a les obres del Camp Nou
- Crisi per la gestió de la dana El PP i Vox reprenen els contactes davant el relleu de Mazón i el nou cicle electoral
- Crisi per la gestió de la dana Rosa Álvarez: «Als nostres familiars els va matar la mala gestió, no el clima»
- Les memòries de l’excap de l’Estat Joan Carles, al seu fill: "Renunciar a la meva herència és rebutjar-me"
- El rei emèrit admet per primera vegada "relacions extraconjugals"
- Les causes de l’excap del Govern Pujol esgrimeix "marcadors d’Alzheimer" davant el tribunal
