PRESTA LA SEVA VEU EN UN ESPOT
Pitt, l'última estrella de Hollywood en mullar-se per Biden
L'elenc de 'Los Vengadores', Taylor Swift, Billie Eilish i Eva Longoria són altres dels artistes que recolzen el candidat demòcrata

pittbidenok
Tampoc ha sigut cap sorpresa, perquè ho fa de fa anys, i públicament, amb Barack Obama, el 2008 i el 2012. Brad Pitt vota demòcrata i recolza el candidat presidencial Joe Biden per a les eleccions del 3 de novembre. L’actor, de 56 anys, ha prestat la seva veu a un anunci de campanya del partit demòcrata d’un minut de durada titulat ‘Make life better’ (Fem la vida millor). En el curt es presenta Biden, de 77 anys, i la seva dona, Jill, saludant els votants durant aquestes setmanes a la carretera. L’espot s’ha emès aquest diumenge durant les competicions esportives del cap de setmana.
«Els Estats Units són un lloc per a tothom», narra Pitt. «Els que van elegir aquest país, els que van lluitar per ell. Alguns republicans, alguns demòcrates i la majoria, en algun punt intermedi, però tots busquen el mateix: algú que entengui les seves esperances, els seus somnis, el seu dolor, que escolti, que uneixi la gent, per aixecar-nos cada dia i treballar per millorar la vida de famílies com la seva», continua l’actor d’‘El club de la lluita’ i ‘Maleïts malparits’.
I continua: «Mirar-te als ulls, tractar-te amb respecte i dir-te la veritat» (...) «Treballar tan dur per les persones que van votar per ell com les que no ho van fer. Ser un president per a tots els nord-americans».
A mesura que s’acosta el dia de la cita amb les urnes, dimarts que ve, «són moltes les estrelles de Hollywood que es decanten per la llista de Biden i la seva companya Kamala Harris», tal com recull la revista ‘People’, «en contraposició amb els que rep l’opció de Donald Trump i el vicepresident Mike Pence.
El passat dia 20 d’octubre, la majoria de les estrelles del repartiment de ‘Vengadores’, la saga de cine més taquillera en l’actualitat, es van unir a Harris, de 56 anys, per recaptar fons i recolzar la candidatura presidencial demòcrata.
Organitzat pels germans Russo, directors de les pel·lícules de l’univers Marvel, l’esdeveniment va comptar amb els membres de la saga Chris Evans, Scarlett Johansson, Mark Ruffalo, Don Cheadle, Paul Rudd i Zoë Saldana, que van formular preguntes a la candidata.
Altres estrelles que recolzen el demòcrata
Però Pitt i els ‘venjadors’ no són les úniques estrelles que donen tot el seu recolzament a Biden. També li ofereixen el seu vot Jennifer Aniston, Jennifer Lopez, Tom Hanks, Alex Rodríguez, Katherine Schwarzenegger, Cher, Bon Jovi, Jennifer Lawrence i Mel Brooks.
També Taylor Swift, l’artista que més ha venut en aquest dècada, ha demanat el vot per Biden després de trencar el seu llarg silenci en qüestions polítiques durant el mandat de Donald Trump.
L’anunci de Swift va arribar després que Billie Eilish, artista del moment i triomfadora dels últims Grammy, demanés el vot per a Biden amb un missatge en què va assegurar: «Trump està destruint el nostre país i tot el que ens importa».
Notícies relacionadesPer la seva part, Eva Longoria i America Ferrera són dues de les veus llatines més prominents que demanen el vot pels demòcrates.
Recolzaments a Trump
Al contrari, les estrelles del món del cine i de la música que recolzen Trump són bastantes menys. En aquest grup hi hauria el raper 50 Cent i els actors Kirstie Alley, Scott Baio i Jon Voight.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida
- Unió Europea Espanya proposa blindar per llei que el cost de l’oficialitat del català corri al seu càrrec
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça planeja un homenatge a Messi per inaugurar el Camp Nou acabat
- Atacs al Govern Les saunes del pare de Begoña Gómez, el «míssil de flotació» llançat des de les clavegueres per Villarejo contra Sánchez: «Això el mata»