A LOS ANGELES
La 'youtubera' Brooke Houts puja per error un vídeo en què maltracta el seu gos
La Policia ha obert una investigació del cas, que ha incendiat les xarxes i que ha provocat el rebuig d'altres 'youtubers' famosos com Logan Paul
La Policia de Los Angeles ha obert una investigació a la famosa ‘youtuber’ Brooke Houts (340.000 subscriptors) per maltractar el seu gos, segons mostra un vídeo que ella mateixa va pujar al seu canal. Pel que sembla, la cinta incloïa parts sense editar per on es van colar les imatges en les quals la jove pegava, empenyia contra el terra, cridava i escopia el seu doberman, anomenat Sphinx.
El vídeo va ser eliminat minuts més tard, però diversos usuaris van aconseguir caçar-lo i pujar-lo a les xarxes socials per denunciar el comportament de la ‘influencer’ (sota aquestes línies). Moltes persones indignades van informar la policia, que, segons publicacions com ‘TMZ’ i ‘The Verge’, han iniciat una investigació. Aquesta última publicació assegura que ha preguntat a Youtube si pren mesures addicionals contra la jove, ja que la plataforma té prohibits els vídeos que incloguin o incitin la violència contra els animals.
El cas s’ha fet viral i a Houts li han plogut les crítiques. Per això ha emès una resposta a través d’un comunicat a Twitter. En el text, que ha rebut 50.000 respostes, demana disculpes “amb qualsevol persona que s’hagi sentit afectat pel vídeo”. Explica que el seu gos pesa 75 lliures i que sobre la seva cara amb la boca oberta, com a propietària de la mascota, ha de “demostrar-li que aquest comportament és inacceptable”. “El meu gos no va patir de cap manera per les accions que faig en el vídeo. No el vaig colpejar, tot i que entenc que pugui semblar-ho”, assenyala. Això sí, Houts reconeix que de tota manera no hauria “d’haver cridat” ni “haver-se mostrat agressiva” amb el seu gos.
Crítiques de companys famosos
No obstant, les seves disculpes no l’han deslliurat de les crítiques a les xarxes. Fins i tot d’alguns dels seus companys ‘youtubers’. Logan Paul, per exemple, ha qualificat el seu comportament d’“inquietant” i “deplorable”.
Notícies relacionades
De moment Youtube no ha pres represàlies contra Houts i el seu canal segueix en marxa.
El gos de Houts és un personatge habitual del seu canal, si bé fins ara la seva actitud cap a la mascota era afectuosa.
- Terrassa podrà multar les famílies amb fills absentistes: sancions de 3.000 euros en casos greus
- Projecte per revertir-ho El català no aconsegueix sortir de les aules a Barcelona: el 75% dels joves només utilitza el castellà en l’oci i l’esport
- Yolanda Ramos encén la polèmica pels influencers als Goya: “Jo estava en pijama a casa meva”
- Hores extres Girona haurà de pagar més de 300.000 euros per 42 sentències favorables als treballadors municipals
- Sense climatització a les aules Fred i calor a les escoles i confort tèrmic per llei a les granges: «Són més importants els pollastres que els nens»
