Vist a Facebook
Difonen les imatges de la cabina d'un avió abans d'estavellar-se
plane-50893 1920
El mes de setembre passat, un Boeing 737 queia a l’aigua a uns 460 metres de la pista d’aterratge de l’aeroport de Micronèsia.
L’aeronau acabava a l’oceà Pacífic amb 46 persones a bord després de dificultats amb la visibilitat dels pilots per les males condicions meteorològiques. En el succés va morir una persona i sis van resultar greument ferides.
Mesos després, la Comissió d’Investigació d’Accidents de Papua Nova Guinea ha emès un informe sobre l’accident del vol PX-073 d’Air Niugini Limited alhora que un vídeo dels moments previs.
"Massa baix. Estem molt baixos. Estem massa baixos", se sent en la gravació de la cabina, que s’ha viralitzat a través de les xarxes socials.
Els dos pilots van ser durament criticats per desobeir ordres i infravalorar les advertències sobre les condicions a què s’enfrontaven en l’aterratge.
Notícies relacionadesEl director executiu de l’aerolínia, Alan Milne, va assegurar que, a més de tenir en compte aquest informe, segueixen amb les seves investigacions internes per saber "en què pensaven els pilots" i quins eren realment els factors externs.
"Estan extremament ben entrenats i sens dubte no van estavellar l’avió a propòsit", va explicar. "Si van cometre un error, ¿per què el van cometre? Sempre hi ha errors humans per considerar".
- Més traçat del metro sense nous combois
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Mobilitat La línia de metro que va trencar motllos
- Tractorades Protesta del camp contra el Mercosur: agricultors catalans tallen de matinada l’AP-7 i l’N-II a Pontós i francesos es planten davant la torre Eiffel
- Trànsit Interior no multarà per un període «raonable» conductors que no portin la balisa V-16
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Propòsits sense dreceres
- Èxit musical Joe Keery (Djo), el protagonista de ‘Stranger things’ que ha desbancat Taylor Swift a Spotify
- Per llepar-se els dits Dotze bons restaurants de Gràcia que no hauries de perdre de vista
