Als Estats Units
Una cinta de l'aeroport 's'empassa' un nen de dos anys desatès
nio-1
Edith Vega es disposava a imprimir la targeta d’embarcament al’aeroport Hartsfield-Jackson d’Atlanta (Estats Units), quan en un instant el seu fill de només dos anys va desaparèixer. La distracció va acabar amb el nen intentant esquivar maletes a la cinta transportadora que se’l va 'empassar'. Un incident que s’ha viralitzat, tot i que afortunadament no ha tingut conseqüències greus.
Les imatges mostren com el nen va pujar a la cinta transportadora d’equipatge sense el control de cap adult, ni familiar ni professional. Sense més ni més, la cinta se’l va 'empassar' i va realitzar tot el procés de les maletes.
Instants després, es veu com la criatura intenta esquivar maletes de grans dimensions per no ser empassat per un dels túnels d’escanejat, però no té èxit. No és fins que arriba a la zona de control de la policia quan aquests s’adonen de la seva presència i corren al seu auxili.
Notícies relacionades
"Volia saltar i intentar anar a buscar-lo però no m’ho van permetre", va explicar la mare a CNN. Segons l’informe, només va patir alguna lesió lleu a la mà dreta, que tenia inflada, i per això va ser traslladat a l’hospital.
En un comunicat, l’aerolínia Spirit Airlines va explicar que el taulell pel qual va accedira la cinta no tenia personal ni estava obert en el moment de l’incident. "Va poder accedir a l’àrea d’equipatge i va patir algunes lesions. Estem treballant per garantir que es compleixi el protocol i esperem la seva recuperació", van anunciar, destacant que es tractava d’un nen "desatès".
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Catalunya aprova una nova llei per erradicar l’LGTBI-fòbia
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Mercat icònic Els fidels de la Boqueria
- Álex Pastor, exalcalde de Badalona: "El personatge el vaig enterrar aquella nit; la persona va trigar a pair-ho"
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- TELEVISIÓ I MAS Anem de dret a l’extinció
- Actualitat blaugrana Rashford val per dos
