independència de catalunya
Sabina no convida Puigdemont, Torra i Artadi al Carnaval de Cadis: "Me la suen"
El cantant ha sigut el pregoner de les festes i ha carregat contra l'independentisme i el masclisme
Joaquín Sabina ha viscut aquesta nit, disfressat de pirata, el seu somni "més boig", ser pregoner del carnaval de Cadis. El cantant, a més, ha tingut paraules per als independentistes catalans en el seu discurs.
Per viure aquest "somni", Joaquín Sabina s’ha sabut acompanyar a l’escenari per una llarga llista d’artistes, des de Rozalen fins a Jorge Drexler, Almudena Grandes, Benjamín Prado i Vanessa Martín. I també per ‘chirigoteros’, comparsistes i romancers, perquè en el seu pregó Joaquín Sabina ha conjurat l’art i la màgia del carnaval de Cadis, una ciutat que, amb permís de Madrid, és la seva "amant clandestina". Ha convocat a l’escenari també molts artistes gaditans, des de Rafael Alberti fins a Camarón de la Isla, Lola Flores i Paco de Lucía.
Els que no ha convocat són “‘las manadas de violentos machirulos’” que podrien estar solts per les festes i “Puigdemont, Torra i Artadi” que se “la suen”, ha assegurat des del seu imaginari vaixell de pirata, davant de milers de persones.
"Visca les rialles"
Notícies relacionades"Visca les rialles, que vacunen els dolors amb la seva aroma", ha dit el pregoner, per enaltir un carnaval que "denuncia les mentides del poder" i "mai llança la tovallola".
"Cadis és el meu retrat en un mirall, on em veig més guapo i menys vell", ha afirmat Sabina en un pregó de més de dues hores en què ha recorregut els seus èxits musicals.
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- Reunió entre governs a Palau El nou finançament de Catalunya es convertirà en un acord «bilateral» entre governs dilluns que ve
- Control exhaustiu Barcelona proposa a Airbnb un nou conveni més exigent: «Hi ha anuncis en què l’amfitrió es diu James Bond»
- Cas Koldo El jutge investiga contractes «manipulats» de Pardo de Vera després que l’UCO trobés a casa seva documents sobre el ‘pelotazo’ de les mascaretes
- Junta de portaveus El Parlament ajorna per segona vegada que Illa comparegui per la corrupció en el PSOE