Vist a Twitter

L'impactant anunci d'Avon contra els feminicidis que es va emetre durant un partit de futbol

Es tracta d'un anunci "senzill i directe" on mostren l'últim maquillatge d'una dona assassinada

El van emetre durant el 'clàssic' de Costa Rica després d'estudiar que durant aquests partits es multiplica la violència masclista

whatsapp-image-2019-02-15-at-112542

whatsapp-image-2019-02-15-at-112542

1
Es llegeix en minuts
María Aragón

Diumenge passat 10 de febrer s’enfrontaven el Saprissa i l’Alajuelense en el partit més esperat de Costa Rica. Tot i que el partit es va acabar amb un empat a zero, el més comentat no va ser el que va passar al terreny de joc, sinó al televisor. 

Aprofitant el descans, Avon va emetre un anunci curt però de molt impacte en el qual denunciava els feminicidis al país. El vídeo és tan simple com efectiu; Hi podem veure l’últim maquillatge d’una dona. 

L’anunci realitzat per Havas Tribu i Avon contra la violència de gènere a través de la campanya #NiUnaMenos vol assenyalar la gravetat de la situació a Costa Rica, on desenes de dones són assassinades cada any a mans d’homes. 

"A Costa Rica, la major part de la violència contra les dones és durant i després dels partits de futbol del torneig nacional. El consum d’alcohol i la ira alimenten una societat masclista, ja que el nombre de denúncies d’agressió es dispara en aquuests dies",expliquen els creadors a través d’una nota de premsa. 

Notícies relacionades

El maig, durant un partit d’una magnitud similar, les trucades a emergències per casos de violència masclista es van multiplicar minuts deprés de la final nacional. 

L’agència va buscar impactar en aquest públic a través d’unanunci "senzill, fort i directe" durant el ‘clàssic’.