Anar al contingut

A Anglaterra

Una nena aconsegueix que una marca de cereals canviï un eslògan per sexista

Kellogg's assegurava a la capsa que els Choco Krispies eren "estimats pels nens, aprovats per les mares,"

Hannah-Marie va enviar una carta per sol·licitar un canvi per "pares" o "cuidadors" i la companyia va rectificar

María Aragón

Una nena aconsegueix que una marca de cereals canviï un eslògan per sexista

"Estimat pels nens, aprovat per les mares". L’eslògan, que encapçalava els cereals CocoPops –Choco Krispies a Espanya–no va agradar a una nena de deu anys, que tot just veure’l va entendre que era sexista i va decidir que ella podia ser partícip d’aquest canvi.


Hannah-Marie Clayton, de tot just deu anys, va considerar que aquest missatge era injust perquè els pares també podien preparar l’esmorzar... i perquè podia molestar els qui no tenien mare. 

"Era amb el meu pare quan vaig veure la capsa de cereals. Vaig pensar que ells també hi haurien de ser inclosos", va dir a la premsa anglesa aquesta nena de Bournemouth. Els seus pares, Anne-Marie i James, la van animar a expressar el que sentia a través d’una carta que va fer arribar a la companyia. 

"Els escric sobre els Choco Pops. Crec que l’eslògan és sexista i que els homes també poden preparar l’esmorzar. El meu papa ho fa perquè la meva mare treballa molt i no sempre hi és durant l’esmorzar. Els recomano posar "pares" o "cuidadors" en lloc de “mares”. És un petit canvi", deia. 

Per a la seva sorpresa, al tornar de les vacances Kellogg’s havia respost: "Hem redissenyat la capsa i es referirà a pares i mares. Disculpa per l’ofensa i gràcies pels teus comentaris, importants, a l’hora de canviar".