Anar al contingut

A Menorca

Van pagar 1.400 per un vol, però van haver de viatjar asseguts a terra perquè els seus seients no existien

Aquesta família es va trobar sense seients a Maó en un vol amb destinació Birmingham (Regne Unit)

L'aerolínia TUI els va compensar amb 33 euros fins que ho van denunciar en un programa de la BBC i van decidir reemborsar-los el cost total dels bitllets

María Aragón

Van pagar 1.400 per un vol, però van haver de viatjar asseguts a terra perquè els seus seients no existien

Viatjaven des de l’aeroport de Maó, a Menorca, amb destinació Birmingham (Regne Unit). Havien pagat 1.400 euros per tres bitllets, per a un matrimoni i la seva filla. Però quan van pujar a l’avió, a la fila 41, on se suposava que hi havia d’haver els seus seients, no hi havia res.

La filla va ocupar l’únic seient que quedava disponible al vol, però ells no van poder fer el mateix, així que van buscar un buit que posteriorment van haver de deixar perquè molestaven el personal a l’hora d’oferir menjar i productes. Van acabar asseguts a terra

La parella va explicar els fets al programa 'Rip Off Britain: Holiday', de la cadena britànica BBC One, on precisament exposaven aquest tipus de situacions que de vegades ens fan viure les aerolínies.

En aquest cas, es tractava de la companyia TUI, que va argumentar que s’havia produït un "canvi d’avió en l’últim moment", i va oferir, en principi, una compensació econòmica de tan sols 33 euros. No obstant, al veure’s reflectits en aquest programa crític, els van fer el reemborsament complet dels bitllets. 

L’Autoritat d’Aviació Civil del Regne Unit investiga els fets, ja que exposa que en cap etapa del vol es pot deixar els passatgers sense seient.