Alba Flores s'adona que s'ha equivocat d'estrena enmig del 'photocall'
L'actriu pensava acudir a la 'première' de 'Quién te cantará' però va anar a la d''El fotógrafo de Mauthausen'
alba-flores-se-equivoc-de-premier-fue-a-la-de-mario-casas-pensando-que-era-la-de-najwa-estoy-chillando /
Res s’assembla tant a una ‘première’ com una altra ‘première’. Almenys, per a l’actriu Alba Flores, que va descobrir quan atenia els mitjans enmig del ‘photocall’ que s’havia equivocat d’estrena. La intèrpret havia acudit a la ‘première’ de la pel·lícula ‘El fotógrafo de Mauthausen’ quan al que pretenia anar realment era a la de ‘Quién te cantará’, la nova pel·lícula de Carlos Vermut, protagonitzada per Najwa Nimri, companya de repartiment d’Alba Flores a ‘Vis a vis’.
L’actriu es va adonar de la badada avisada per un periodista. “Vinc amb moltes ganes de veure aquesta pel·li. Li feia molt de costat, a la Najwa quan l’estava gravant i cada cosa que m’explicava em feia més ganes de veure-la”, va dir la intèrpret. Flores es va quedar en blanc quan el periodista li va preguntar si era seguidora de Mario Casas. “¿Del Mario?”, va preguntar l’actriu, estranyada. El periodista li adverteix que aquesta ‘première’ no és de la pel·lícula 'Quién te cantarà’á’. “No és la de la Najwa”, li diu el periodista, a la qual cosa incrèdula Flores replica: “¿Com que no és la de la Najwa?”
“No m’ho puc creure, estic flipant. Val, val, la que m’acaba de passar”, comenta desconcertada, abans de tocar el dos i sortir del ‘photocall’.
- Tranquil·litat i natura El espectacular poble de conte a mitja hora de Lleida: un paradís per a ornitòlegs i escaladors
- 5 d’abril Aquests són els museus que pots visitar gratis aquest primer diumenge de mes a Barcelona
- ‘Oscars’ de la Moda Met Gala 2026: tema, data, ‘dress code’, Beyoncé, Kidman, els Bezos i una sonada absència
- NOU MEDICAMENT L’Hospital Dotze d’Octubre de Madrid recluta el primer pacient espanyol en un assaig amb vorasidenib, un fàrmac que busca cronificar un tipus de tumor cerebral greu
- Conseqüències del conflicte Ryanair preveu pujades de preu dels bitllets d’avió aquest estiu per la guerra de l’Iran
