TAMBÉ KIM JONG-UN
Les cases d'apostes situen Puigdemont entre els favorits al Nobel de la pau del 2018
La revista nord-americana 'TIME' ha recollit una llista dels noms que ressonen per rebre aquest guardó

zentauroepp45137035 l expresident carles puigdemont durant la reuni amb el vice180925083624 /
El Nobel de la pau condecora cada any les persones que hagin dut a terme accions que hagin contribuït en gran manera a la consecució i manteniment de la pau mundial. Aquest divendres el guardó s’entregarà al personatge que el jurat consideri més mereixedor del reconeixement, però les cases d’apostes ja tenen els seus favorits.
La revista nord-americana 'TIME' ha recollit els noms que més ressonen els portals ‘online’ d’apostes i ha tret a la llum noms molt sorprenents.
Notícies relacionadesEn la llista figuren noms com el president dels Estats Units, Donald Trump; els màxims dirigents de les dues Corees, Kim Jong-un i Moon Jae-in; l’Alt Comissariat de les Nacions Unides per als Refugiats (ACNUR); i el papa Francesc. No obstant, si un nom destaca és el de l’expresident de la Generalitat Carles Puigdemont.
Quant a Puigdemont, el setmanari nord-americà el defineix com el “líder del referèndum no oficial d’independència de Catalunya que viu avui a l’exili a Bèlgica des que va fugir del país per evitar ser arrestat per les autoritats espanyoles”. L’expresident, que fa més d’un any que està fora de la primera línia política, és el favorit de la casa d’apostes Ladbrokes.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- La prima negativa de l’opa al Sabadell cau a la meitat
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"