TAMBÉ KIM JONG-UN
Les cases d'apostes situen Puigdemont entre els favorits al Nobel de la pau del 2018
La revista nord-americana 'TIME' ha recollit una llista dels noms que ressonen per rebre aquest guardó

zentauroepp45137035 l expresident carles puigdemont durant la reuni amb el vice180925083624 /
El Nobel de la pau condecora cada any les persones que hagin dut a terme accions que hagin contribuït en gran manera a la consecució i manteniment de la pau mundial. Aquest divendres el guardó s’entregarà al personatge que el jurat consideri més mereixedor del reconeixement, però les cases d’apostes ja tenen els seus favorits.
La revista nord-americana 'TIME' ha recollit els noms que més ressonen els portals ‘online’ d’apostes i ha tret a la llum noms molt sorprenents.
Notícies relacionadesEn la llista figuren noms com el president dels Estats Units, Donald Trump; els màxims dirigents de les dues Corees, Kim Jong-un i Moon Jae-in; l’Alt Comissariat de les Nacions Unides per als Refugiats (ACNUR); i el papa Francesc. No obstant, si un nom destaca és el de l’expresident de la Generalitat Carles Puigdemont.
Quant a Puigdemont, el setmanari nord-americà el defineix com el “líder del referèndum no oficial d’independència de Catalunya que viu avui a l’exili a Bèlgica des que va fugir del país per evitar ser arrestat per les autoritats espanyoles”. L’expresident, que fa més d’un any que està fora de la primera línia política, és el favorit de la casa d’apostes Ladbrokes.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»