de 'shopping online'
Celia Villalobos, 'pescada' distreta de nou amb la seva tauleta al Congrés
Aquest episodi arriba tres anys després que l'expresidenta de la Cambra baixa fos descoberta jugant al Candy Crush

zentauroepp44463468 madrid 27 07 2018 politica el pleno del congreso de los d180926200829
La diputada del Partit Popular Celia Villalobos ha sigut 'pescada' de nou al Congrés utilitzant la seva tauleta sense fer atenció al que passava a la cambra. 'La Sexta' ha difós les imatges de l’exministra i expresidenta del Congrés, que ja va protagonitzar un episodi semblant el 2015 quan va ser descoberta jugant al Candy Crush amb el mateix dispositiu digital.
Segons la cadena de televisió, Villalobos va estar navegant per internet una bona estona consultant diverses botigues de roba 'online' des del seu escó durant la sessió de Control al Govern. Precisament aquest matí, Celia Villalobos ha recriminat a la ministra Dolores Delgado no estar escoltant els diputats que prenien la paraula al Congrés.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032