de 'shopping online'
Celia Villalobos, 'pescada' distreta de nou amb la seva tauleta al Congrés
Aquest episodi arriba tres anys després que l'expresidenta de la Cambra baixa fos descoberta jugant al Candy Crush

zentauroepp44463468 madrid 27 07 2018 politica el pleno del congreso de los d180926200829
La diputada del Partit Popular Celia Villalobos ha sigut 'pescada' de nou al Congrés utilitzant la seva tauleta sense fer atenció al que passava a la cambra. 'La Sexta' ha difós les imatges de l’exministra i expresidenta del Congrés, que ja va protagonitzar un episodi semblant el 2015 quan va ser descoberta jugant al Candy Crush amb el mateix dispositiu digital.
Segons la cadena de televisió, Villalobos va estar navegant per internet una bona estona consultant diverses botigues de roba 'online' des del seu escó durant la sessió de Control al Govern. Precisament aquest matí, Celia Villalobos ha recriminat a la ministra Dolores Delgado no estar escoltant els diputats que prenien la paraula al Congrés.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»