RESCATAT SA I ESTALVI
Un pacient de La Fe de València s'enfila a la teulada per demanar perdó a la seva nòvia
La seva parella l'ha disculpat i tot ha quedat en un ensurt
Ensurt a l’Hospital General de València. Un pacient amb la bata posada ha pujat a la teulada per demanar a la seva nòvia que el perdonés.
L’home, posant en perill la seva vida, s’ha enfilat fins al punt més alt de l’edifici en camisa de dormir.
Després de diversos minuts de tensió, en els quals gairebé perd l’equilibri, la seva parella ha aparegut i li ha dit que el perdonava.
Notícies relacionadesAl final tot ha quedat en una anècdota i l’home ha pogut ser rescatat sa i estalvi.
Segueix Extra a Facebook
Temes:
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026