EXPLICACIÓ A FACEBOOK
Arsuaga, president d'Hazte Oír, denuncia a Twitter una trucada "de Satanàs"
El responsable de l'associació ultracatòlica pretenia denunciar un assetjador, però li ha sortit "un xurro de tuit"
hazte oir
Ignacio Arsuaga, president d'Hazte Oír, associació ultracatòlica que ha generat la polèmica aquests dies amb el seu autobús trànsfob, ha assegurat al seu compte de Twitter que Satanàs li ha trucat a casa, en un tuit de les 9.50 d'aquest dilluns al matí. I adjunta la imatge del suposat número (òbviament, el 666666666) que li ha trucat, i demana una "oració" per la seva família.
A més, el tuit remetia a una informació en què es parlava amb un sacerdot exorcista, que assegurava que el dimoni existeix, però no té "banyes, ni ales, ni cues".
EXPLICACIÓ A FACEBOOK
Notícies relacionadesLa informació semblava una suplantació del compte de Twitter, ja que el mateix Arsuaga havia denunciat feia uns dies que el compte de l'organització havia sigut suplantat. Però posteriorment, després d'esborrar el tuit, n'ha escrit un altre en què remet a una publicació que ha fet a FacebookFacebook explicant l'embolic: que volia denunciar un "suposat assetjador que ha estat amenaçant-me per telèfon, a mi i la meva família", però que li ha sortit "un xurro de tuit".
No obstant, els missatges en què es mofaven d'Arsuaga no s'han fet esperar i més de 1.300 persones han compartit en aquestes 7 hores l'enigmàtic primer tuit d'Arsuaga burlant-se de la "trucada":
- El culte a la bellesa i l’era atòmica, estrelles del CCCB
- Pisarello llançarà dissabte la seva candidatura a l’alcaldia amb el suport de Colau
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Les ajudes per a lents de contacte i ulleres a nens de menys de 16 anys s’activen avui
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Crisi ramadera Illa admet que la Generalitat ja sospitava de l’arribada de la pesta porcina dos dies abans de la declaració oficial
- A instàncies de l’Ajuntament Un ampli dispositiu policial desallotja a Badalona uns 200 migrants de l’assentament més gran de Catalunya
