en un vídeo a facebook
Carlos Latre es converteix en Iker Jiménez per parlar del "misteri" del 26-J
L'humorista català imita el presentador en una particular anàlisi del resultat de les eleccions

33953069 59
Carlos Latre, l'home de les mil veus, es converteix en Iker Jiménez per analitzar, a la seva manera, els resultats de les eleccions d'aquest 26-J. "Un cas esgarrifós", introdueix l'imitador català en un vídeo publicat al seu perfil de Facebook. Latre compara el resultat electoral de diumenge amb 'Les cares de Bélmez', aquell suposat fenomen paranormal que va tenir lloc en una casa de Bélmez de la Moraleda (Jaén) en què apareixien cares humanes siluetejades al terra de la vivenda.
Així doncs, diumenge va tenir lloc un succés batejat per Latre com 'Els vots de Bélmez', per l'aclaparadora victòria del PP a les urnes, en comparació amb les enquestes publicades."Gent que afirmava que no votava el Partit Popular i que, de sobte, aquests vots apareixien. O vots de Podem, que les enquestes posaven a dalt de tot, i que desapareixien per art de màgia", exposa.
"¿Què els passa a les enquestes? ¿Quin misteri hi ha darrere d'aquests resultats?... Esgarrifós, ¿oi? A mi se m'han posat els pèls de punta", sentència Latre en un vídeo que després de poc més de cinc hores a Facebook ja acumula més de 50.000 reproduccions.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"