Amb detalls de Wembley
Eurocopa: Així és Uniforia Finale, la pilota de les ‘semis’ i la final
Adidas i la UEFA han revelat aquest dilluns el disseny de la pilota que s’utilitzarà en les semifinals i la final de l’Eurocopa masculina de futbol, que inclou detalls de l’estadi de Wembley, on aquesta setmana es disputaran els tres últims partits del torneig.
Notícies relacionades
Amb el nom Uniforia Finale, la pilota oficial incorpora en el seu disseny «detalls addicionals per celebrar la ubicació i la importància dels tres últims partits del torneig, mentre s’assegura que la pilota es destaqui al camp de joc».
«Entre els detalls s’hi inclou una marca d’aigua de l’estadi de Wembley, on es jugaran les semifinals i la final, així com una impressió en blanc addicional per a una aparença lleugera. Aquestes característiques es contrasten amb pinzellades en verd, vermell, cian i rosa, inspirades en símbols icònics de Londres i colors tradicionals que s’assenten sobre un fons fosc que representa el cel de la ciutat a la nit», va informar la UEFA en un comunicat.
- Alerta sanitària a alta mar Vint-i-un dies en un vaixell infectat: així ha estat la travessia del creuer afectat pel brot d’hantavirus que arribarà a Tenerife aquest diumenge
- Societat Li cau una multa de 19.000 € per treballar unes hores sent jubilat: el cas que ho canvia tot
- "Projectes Reactivadors" Un poble del Pirineu català crea un "coworking" per atraure nous veïns i frenar el despoblament
- Narcopesquers: els altres vaixells que atraquen a les Canàries amb perill sanitari a bord
- Crida a la calma El director de l’OMS, Tedros Adhanom, insisteix que l’escenari actual amb l’hantavirus «no és cap altra covid-19»
