En una roda de premsa
Coca-Cola cau en borsa després d’un gest de Ronaldo a l’Eurocopa
El jugador va retirar dos refrescos que tenia sobre la taula i va agafar i va ensenyar l’ampolla d’aigua

Un simple gest de Cristiano Ronaldo a la roda de premsa prèvia al partit de Portugal contra Hongria de l’Eurocopa 2021 ha provocat la caiguda de les accions de Coca-Cola. Va passar quan el jugador va retirar els dos refrescos d’aquesta marca que tenia sobre la taula i va agafar l’ampolla d’aigua. I no va poder ser més explícit: va aixecar l’ampolla i mostrant-la als periodistes va dir «aigua» i a continuació, en un to despectiu, va afegir «Coca-Cola».
'Drink water'
— Guardian sport (@guardian_sport) 15 de junio de 2021
Cristiano Ronaldo removes Coca-Cola bottles at start of #Euro2020 press conference pic.twitter.com/2eBujl9vzk
Coincidència o no, poc després d’aquesta escena, les accions de Coca-Coca, un dels esponsors oficials de l’Eurocopa, es van desplomar en borsa i van perdre 4.000 milions de dòlars. Així, el preu dels títols va passar dels 56.10 dòlars als 55.22, una caiguda de l’1,6%. El valor de la multinacional al mercat va passar dels 242.000 milions de dòlars als 238.000 milions. Preguntat sobre l’assumpte, un portaveu de Coca-Cola, es va limitar a declarar que «tothom té de dret a beure el que prefereixi», segons els seus «gustos i necessitats».
Notícies relacionadesD’altra banda, un portaveu de l’Eurocopa ha explicat que a les rodes de premsa als jugadors se’ls ofereix aigua, Coca-Cola i Coca-Cola Zero.
És ben sabut que el futbolista portuguès és un fanàtic de la vida sana i dels hàbits saludables i cuida al màxim el seu cos. Pare de diversos nens, sens dubte també és conscient de la influència que exerceix sobre els joves.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»