DINAMARCA – FINLÀNDIA
Eriksen es desploma en ple partit i sembra el pànic
El jugador de l’Inter de Milà es va desplomar i va rebre massatges cardíacs sobre la gespa

Players escort paramedics as Denmark’s midfielder Christian Eriksen is evacuated from the pitch during the UEFA EURO 2020 Group B football match between Denmark and Finland at the Parken Stadium in Copenhagen on June 12, 2021. (Photo by WOLFGANG RATTAY / POOL / AFP) /
Christian Eriksen, jugador de la selecció danesa de futbol, s’ha desplomat aquest dissabte en ple partit de l’Eurocopa a Copenhaguen entre Dinamarca i Finlàndia i manté el món en suspens. El centrecampista de l’Inter s’ha desplomat dos minuts abans del descans sense haver rebut cap cop i la imatge ha sigut alarmant: absolutament immòbil i amb la mirada perduda. Les assistències han sortit a la gespa i fa molts minuts que l’atenen, fins i tot amb massatges cardíacs, en una escena colpidora i alarmant.
Els jugadors d’una i una altra selecció s’han adonat de la gravetat ràpidament. Molts s’han posat les mans al cap i a la cara, d’altres intentaven tapar el jugador per evitar que les càmeres capturessin una escena terrorífica i molts no podien contenir el plor. Una dona amb la samarreta del jugador, probablement la seva dona, ha baixat a la gespa des de la grada i ha sigut abraçada consolada pel porter Schmeichel.
- Previsió El Meteocat avisa: el fred intens arribarà «bruscament»
- Pocs especialistes La malaltia de Lyme s’estén per Espanya i creix a Catalunya
- El laberint català Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- Famosos Tamara Falcó i Íñigo Onieva posposen la seva boda
- Vídeo blanc-i-blau La irònica resposta de l’Espanyol a la Generalitat i la seva campanya amb els colors del Barça
- A LES 22:50 H Taraji P. Henson, Octavia Spencer i Janelle Monáe seran ‘Figuras ocultas’ a Telecinco
- Sortejos Sorteig Bonoloto del divendres 3 de febrer del 2023
- Sortejos Euromilions: resultats del sorteig del divendres 3 de febrer del 2023
- Primera plana de l’edició impresa La portada d’EL PERIÓDICO del 4 de febrer del 2023
- Barcelona Defensar l’Eixample