SELECCIÓ ESPANYOLA
Luis Enrique deixa Sergio Ramos fora de la convocatòria per a l’Eurocopa
El centrecampista del Barça Pedri es manté a la llista de la selecció en un centre del camp sense novetats
El central francès Laporte, nacionalitzat espanyol fa uns dies, s’estrena en una citació amb Espanya
Després dels problemes amb les lesions el 2021, el capità Sergio Ramos s’ha quedat fora dels convocats
El seleccionador espanyol ha citat 24 futbolistes per a l’Eurocopa, que comença d’aquí menys d’un mes
Tres setmanes abans de l’inici de l’Eurocopa 2021, el seleccionador espanyol, Luis Enrique Martínez, ha ofert la llista de convocats definitiva per al torneig continental, de 24 jugadors, tot i que en podia cridar fins a 26 pels problemes que puguin sorgir derivats de la pandèmia de coronavirus, amb la bomba de l’absència de Sergio Ramos.
Totes les controvèrsies estaven centrades sobre la figura del central madridista, lesionat gran part de la segona part de la temporada (ha jugat sis partits el 2021, només tres de complets), i Luis Enrique no l’ha inclòs a la llista per a l’Eurocopa, un abans i un després en la selecció.
La primera convocatòria d’Aymeric Laporte, el francès acabat de nacionalitzar (fa menys de dues setmanes), estava cantada, un reforç de primer nivell per a la defensa, tot i que el seleccionador ha convocat dos centrals del Manchester City, també Éric García, que no han sigut titulars aquesta temporada amb Guardiola.
Notícies relacionadesTorna, també, després de l’absència en l’última llista, Jesús Navas, per compartir el lateral dret amb Marcos Llorente, citat entre els defenses.
Respecte a l’última convocatòria, ja se sabia que cauria un Bryan Gil que anirà aquest estiu amb la selecció sub-21 de Luis de la Fuente. Es manté, a més del porter Robert Sánchez per ser el tercer porter, el barcelonista Pedri com a element important al centre del camp, davant de Busquets, l’altre representant del Barça amb Jordi Alba.
- Previsió meteorològica El Meteocat ho confirma: canvis bruscos a Catalunya en menys de 24 hores
- Tribunals La dona de l’acusat de violar la seva filla de 21 anys a Lleida el denuncia per maltractament
- Almenys 12 víctimes Investigat un notari de Barcelona per estafar avis i persones amb discapacitat
- Les vivendes unipersonals creixen i són la primera opció a Ciutat Vella
- Les ZBE a Catalunya Sabadell, Lleida i Girona, les úniques ciutats catalanes no metropolitanes que estan llestes per multar els cotxes contaminants
- Amor pel mar La madrilenya que va quedar atrapada a Maldives durant la pandèmia i va crear un imperi del busseig: "Vénen 20 persones cada setmana des de 2021"
- II Fòrum Empresarial de la Catalunya Central Els alcaldes de Manresa i Sant Fruitós s'avenen a estudiar una futura àrea metropolitana al territori
- Tribunals La dona de l’acusat de violar la seva filla de 21 anys a Lleida el denuncia per maltractament
- Sector bancari La CNMV comunicarà el 17 d’octubre el resultat de l’opa BBVA-Sabadell i el preu d’una possible segona oferta
- Empreses d'èxit animen a promoure la innovació com una activitat "intrínseca" a les organitzacions