Barça
El Barça fitxa Julia Torres de cara a la temporada vinent
La futbolista seguirà a la disciplina del Sevilla fins que acabi la campanya
Julia Torres ficha por el Barça /
El dia de la semifinal de la Copa de la Reina contra el Badalona, el Barça comença la jornada amb bon peu. El club blaugrana ha fet oficial el fitxatge de la central Julia Torres, que s’incorporarà al futbol formatiu culer a partir de la pròxima temporada. La jugadora seguirà a la disciplina del Sevilla, el seu equip actual, fins al final d’aquesta campanya, quan canviarà la ciutat andalusa per la catalana per continuar formant-se a l’equip dirigit per Pere Romeu.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Castells La diada de Sant Fèlix 2026 ja té les quatre caps de cartell: Verds, Joves, Vella i Jove de Tarragona
- Allau mortal Simulacre d’accident d’esquí fora pista a La Molina
- Relectura La Fundació Miró reordena l'obra de l'artista a partir dels seus processos creatius i recupera el Jardí dels Xiprers
- Donen l’alta al nen ingressat a la Vall d’Hebron per la deflagració de Porqueres
- Un jove de 18 anys ataca la família amb una arma blanca a Sant Feliu de Buixalleu, agredeix uns veïns i mor atropellat a l’AP-7
