El Barça venç a Las Gaunas amb tres gols en 5 minuts

Carla Julià, Kika i Vicky López van segellar la victòria a Logronyo després del descans (0-3). El líder, amb moltes baixes, va revolucionar el partit en el segon temps.

El Barça venç a Las Gaunas amb tres gols en 5 minuts
2
Es llegeix en minuts
Laia Bonals
Laia Bonals

Redactora d'esports

Especialista en Esport femení

Ubicada/t a Barcelona

ver +

Tres goles en cinc minuts. No va necessitar més el Barça a Logronyo per emportar-se la victòria (0-3). Després d’una primera part neutra, en el segon temps les blaugranes van posar un parell de marxes més i van arrasar. Carla Julià, Kika i Vicky López van canviar el signe al partit en un no res.

La primera part va ser asèptica. Molt poques ocasions per al Barça de Pere Romeu, la més clara de Salma Paralluelo quan va enviar l’esfèric directament al pal. Però el conjunt català no acabava de crear perill. Malgrat tenir el control, atacar i crear, va intentar forçar una mica més la màquina. Li va costar trobar la senzillesa, que de vegades en el futbol és recompensada.

En la segona part, el Barça va tornar a la simplicitat. En el millor dels sentits. Va tornar a l’essència del futbol, a fer-ho fàcil, a no voler buscar aquest pas extra bonic. Va ser i va jugar. I els gols van començar a caure. Carla Julià va marcar el primer gol al rematar una pilota que va sortir d’una combinació mil·limètrica entre Graham Hansen i Vicky López perquè la noruega habilités la jove blaugrana. La futbolista, des que va fitxar i va debutar aquest any amb el primer equip, segueix "en un núvol".

En la següent jugada va ser Kika qui va aconseguir el segon. Va creuar una pilota impossible per a Miralles, que per molt que es va estirar no va arribar ni a fregar la pilota. I, als dos minuts, va arribar el torn de Vicky, que va segellar l’escomesa blaugrana amb el tercer. La migcampista madrilenya es va treure de la màniga un xut fort que va acabar al fons de la xarxa. Res d’especular, va agafar una pilota que va sortir disparada després d’un mal rebuig de la portera i la va enviar a dins de la porteria. I és que, de vegades, el futbol no vol ornament, si no empenta.

Protagonisme del planter

Notícies relacionades

I, ja amb l’avantatge ben consolidat en el resultat, el Barça no va tenir pressa. Va continuar cuinant un partit que s’havia adjudicat en tot just cinc minuts. Hi va haver temps per a més futbolistes del filial, com Maria Llorella, que va debutar amb el primer equip blaugrana. I és que el Barça va viatjar a Logronyo amb una convocatòria curta de 14 futbolistes del primer equip (dues d’elles porteres).

Marta Torrejón i Irene Parades no van viatjar a Logronyo per motius personals, així com tampoc Alèxia Putellas per una contusió al quàdriceps. La lesió de Laia Aleixandri, que aquesta setmana es va confirmar que es perdrà el que resta de temporada per la ruptura del creuat del genoll dret, es va sumar a una llista també sense Mapi León. Sense centrals, el Barça va jugar el partit abonat al planter, que està responent amb escreix davant el repte.