PROCÉS ELECTORAL
Laporta anuncia que dimitirà i convocarà les eleccions el 9 de febrer
Rafa Yuste es mantindrà al capdavant del club junt amb un terç de directius per portar el dia a dia i vetllar pel procés electoral
Ja hi ha dia per a les eleccions presidencials del FC Barcelona: Laporta es jugarà la reelecció el 15 de març
Joan Laporta ha indicat aquest dimarts des d’ Albacete que les eleccions a la presidència del FC Barcelona es convocaran oficialment el dilluns 9 de febrer i que bona part de la junta directiva dimitirà aquell mateix dia per presentar-se a la reelecció.
Els comicis a la presidència del Barcelona se celebraran el diumenge 15 de març, la primera data hàbil del calendari segons els estatuts de l’entitat.
Al capdavant del club quedarà el vicepresident, Rafa Yuste, junt amb cinc directius més, un terç de l’actual junta.
«Tal com diuen els estatuts, part dels membres de la junta haurem de dimitir per presentar-nos a la reelecció i això ho farem en una junta que se celebrarà dilluns vinent, dia 9», ha explicat Laporta als mitjans del club. «Em sento il·lusionat i amb forces, amb ganes que sigui un procés electoral modèlic amb una gran participació».
Els acompanyants de Yuste
Notícies relacionadesLaporta tindrà en principi com a rivals Víctor Font, Xavier Vilajoana i Marc Ciria, que impulsen plataformes per frustrar la seva reelecció. «El meu desig és que els candidats exposem les nostres propostes. Cadascú tindrà la seva manera de fer-ho, però que sigui dins de la normalitat i la cordialitat que sempre hi ha d’haver entre culers, i desitjo que hi hagi una alta participació».
En la reunió de la junta de dilluns es decidirà quins directius es mantenen amb Yuste per donar continuïtat al dia a dia del club. Laporta ha preferit aquesta fórmula a deixar l’entitat en mans d’una comissió gestora. «Des del club, els que es quedin, una cosa que decidirem en la junta del dia 9, vetllaran pel procés electoral. Desitgem que el dia de la votació sigui una festa».
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Implicació del ministeri El secretari d’Estat de Transports s’instal·la a Barcelona fins que Rodalies recuperi la normalitat
- Estudi científic Gairebé el 40% dels casos de càncer es podrien evitar eliminant factors de risc com el tabac o l’alcohol
- Salut emocional i temperatures Xavier Vidal, llibretert: "Llum, més llum"
- PROCÉS ELECTORAL Laporta anuncia que dimitirà i convocarà les eleccions el 9 de febrer
- Revalorització de les pensions El Govern deixa fora de la moratòria antidesnonaments els petits propietaris per atraure Junts
