Premier padel finals
El pàdel arrasa a Barcelona amb 50.000 espectadors en 4 dies
Tapia-Coello i González-Fernández es coronen com a mestres després de doblegar Galán-Chingotto i Triay-Brea en un Sant Jordi ple de gom a gom.
Un any més, l’esdeveniment estrella del món del pàdel va oferir una setmana espectacular a Barcelona. Les Premier Padel Finals van acabar ahir amb més de 15.000 espectadors en la jornada decisiva i un global de 50.000 en els quatre dies d’una competició que es va iniciar dijous amb els quarts de final.
Les primeres campiones van ser Bea González i Claudia Fernández, que van tombar Gemma Triay i Delfi Brea després d’una apassionant final (6-4, 0-6, 6-3). A continuació, va arribar el torn d’Agustín Tapia i Arturo Coello, que es van rescabalar de la decepció de l’any passat i es van coronar contra Alejandro Galán i Fede Chingotto després de tres hores de lluita intensa (6-7, 6-3, 7-6).
Dedicat a l’avi
No es va poder demanar més a la primera final de la tarda. L’espectacular Bea, tot carisma i força, va comandar el triomf de la dupla. La Perla d’El Palo, el barri de pescadors de Màlaga on va néixer fa 24 anys, va firmar una actuació sensacional juntament amb la nena meravella, un drive de màxima fiabilitat de només 19 anys. Es van emportar el primer set, es van ensorrar en el segon i van recuperar la millor versió quan semblava que les números u acabarien imposant la seva jerarquia. González va recordar el seu avi, l’exfutbolista Antonio González Álvarez, Pica, que va morir aquesta setmana als 85 anys. "M’ha donat moltíssima força. Era el meu únic objectiu: dedicar-li el títol. Espero que m’acompanyi des d’allà dalt molt més", va dir la campiona.
L’emoció es va mantenir en l’últim duel de les Barcelona Finals amb una remuntada estel·lar de Coello i Tapia, que van perdre el primer set al tie-break i van rememorar fantasmes de l’any passat, quan van caure contra Coki Nieto i Jon Sanz després de 47 triomfs consecutius i de malgastar dues boles de partit. En aquesta ocasió, van remuntar el pols malgrat les bestials rematades de Galán i van alçar el títol que els faltava en un xoc memorable que no es van perdre Andrés Iniesta ni els blaugranes Pedri, Olmo, Ferran Torres, Eric Garcia i Lewandowski.
L’últim ball
Notícies relacionadesLa jornada es va obrir amb la lluita pel tercer i quart lloc en la categoria femenina, que es va acabar amb el triomf d’Ari Sánchez i Paula Josemaría en l’últim ball com a parella. La catalana i l’extremenya van posar fi a un camí de cinc anys amb una victòria contra Sofi Araujo i Andrea Ustero (7-5, 7-6).
Les campiones de l’any passat a Barcelona van iniciar la seva aventura el 2020 i la tanquen amb 44 títols. "Hem fet història. Crec que ara mirarem enrere i valorarem tot el que hem aconseguit", va apuntar Sánchez, visiblement emocionada. En el quadre masculí, els superpibes Di Nenno i Stupaczuk van acabar tercers després de superar Paquito Navarro i Jon Sanz (7-6, 6-3). Els quatre vencedors s’embutxaquen 52.500 euros per cap, mentre que els finalistes se n’enduen 30.000, 9.000 més que els tercers.
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- A Sydney Almenys 10 morts i 12 ferits en un atac durant una festa jueva a la platja australiana de Bondi
- L’H, CENTENARI COM A CIUTAT | AL DISTRICTE cultural L’ArtHub de La Caixa fa els primers passos a l’Hospitalet
- Auge de la malaltia La consellera de Salut recomana utilitzar mascareta al transport públic davant l’epidèmia de grip a Catalunya
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- El PP veu "KO" el Govern i acusa Sánchez d’"encobrir assetjadors"
- Tempesta política L’UCO i la UDEF sembren dubtes de corrupció en el rescat de tres empreses
- Sánchez admet errors amb el protocol d’assetjament del PSOE
- Sondeig del GESOP Polarització en les preferències dels pactes a Extremadura
- La lluita per Andalusia Els plats a l’aire de la candidata Montero
