Alexia: "L’equip no perd la identitat"
El clàssic tanca una ferida. La de fa uns mesos, aquest mateix any, quan el Reial Madrid es va emportar la seva primera victòria en el duel. Ara l’equip de Pere Romeu es treu l’espina. Torna a retrobar-se amb la victòria i de la millor manera possible: sent fidel a si mateix i amb la identitat intacta.
"La clau ha sigut que hem tingut una molt bona entrada de partit. Cata ens ha salvat en dues ocasions claus. Hi ha moments del partit que ens ha tocat patir com a equip", va radiografiar Pere Romeu rere el pols. "Hem sigut molt forts mentalment. Venim d’una setmana de tres partits en sis dies", va afegir el tècnic, posant en valor l’esforç del seu equip. "Ha sigut un partit amb moltes ocasions. Aquests enfrontaments, normalment no havien sigut així. El Madrid és un gran bloc amb bones jugadores i sabíem què ens trobaríem. És important que l’equip no perdi la identitat", secundava Alexia Putellas.
Notícies relacionadesNoms propis
"Aitana està totalment disponible. És una jugadora molt important per a nosaltres i té una càrrega de minuts elevada. Volem cuidar al màxim la nostra futbolista, per ella i per l’equip. Sabem que tenim una temporada llarga i una plantilla curta. Si la cuidem ara, podrà arribar en les millors condicions possibles a final de temporada, que espero que ens estiguem jugant coses", va indicar el tècnic blaugrana.
- Rutina de gimnàs Antonella Roccuzzo, dona de Leo Messi: "Abans em feia por aixecar pesos perquè pensava que em faria 'gran', però és important"
- Fort temporal ¿Amb quina força ha de bufar el vent per posar la teva vida en perill?
- Sonia Herrero, directora d'Humanamente: "La bogeria va entrar a casa sense demanar permís"
- Acord laboral Els agents dels Mossos cobraran 4.000 euros més anuals i tindran més vacances
- Producte de temporada Els amants dels ‘calçots’ ja tenen app: nou mapa per trobar les millors ‘calçotades’
