ACTUALITAT BLAUGRANA
"Sempre ajudaré i protegiré Lamine Yamal", diu Flick
Abans del partit d’avui davant l’Elx, el tècnic del Barça revela que el davanter "encara té molèsties i dolor alguns dies" a causa de la pubàlgia.
Hansi Flick va tornar a parlat després de gairebé dues setmanes d’absència de l’escrutini públic. No se l’ha sentit ni abans ni després del fogós Reial Madrid-Barça de fa una setmana, i amb la visita de l’Elx d’avui com a excusa va posar una mica de context a tot plegat, en particular sobre Lamine Yamal, que té una capacitat sorprenent de proporcionar material per a innombrables columnes i tertúlies de ràdio.
S’ha parlat molt de Lamine Yamal aquesta setmana; es va començar temptejant-lo. I Flick va decidir posar-se irònic. "¿Només aquesta setmana? Se’n parla cada setmana". I va afegir: "Alguns dies nota molèsties i dolor. Però s’hi esforça molt i ha millorat. Evoluciona bé", va dir sobre el seu estat físic, sobre aquesta pubàlgia que sembla que encara el martiritza. Inquietant declaració per a una setmana intensa: avui contra l’equip d’Eder Sarabia (18.30 hores), dimecres desplaçament de Champions davant el Bruges i el cap de setmana visita Vigo per jugar contra el Celta abans d’una nova aturada per partits de seleccions.
Sobre com tutelar un jugador de vida hiperactiva, Flick es va posar el barret de progenitor professional. "Hi parlem molt i actuem amb normalitat. Som sincers entre nosaltres i aquesta és la millor manera. Sempre el protegiré i recolzaré. És un noi fantàstic i continuarem així", va indicar el germànic.
¿Futur fals nou?
Hi va haver més reflexions al voltant del jove de Rocafonda, que s’acaba de mudar a l’antiga llar de Shakira i Gerard Piqué, tal com exposa sense pudor a les xarxes socials. Pel que sembla també ha subministrat novetats sobre assumptes del cor. A Flick li van demanar reflexions de caràcter esportiu, en concret si mai el veu evolucionant cap a la posició de fals 9, com va passar en el tram final davant el Madrid i que va propulsar Leo Messi.
"Ara mateix la millor manera de tornar al teu nivell és al lloc que jugues normalment. En algunes situacions o partits està bé que s’aparti dels extrems i també vagi per dins. És un gran jugador i pot ser polivalent. Per a ell el més important és tocar la pilota. Quan la té és quan pot crear coses bones", va reflexionar el tècnic.
El tècnic blaugrana recupera Lewandowski i Olmo contra l’Elx, tot i que va informar que està a l’expectativa de quants minuts poden suportar cadascú. Respecte a Joan Garcia, va assenyalar que va "dia a dia" i que evoluciona bé. I per descomptat a la Ciutat Esportiva es va parlar de Pedri i la seva inesperada lesió.
"Ens va sorprendre quan va arribar. Després del partit a Madrid només tenia una petita molèstia, fatiga, però ho vam revisar i vam veure la lesió. Ho hem d’assumir. Ens falta un dels jugadors principals", va admetre Flick.
Adeu a Nicki Nicole
Notícies relacionadesRuptura sentimental
Lamine Yamal i Nicki Nicole han deixat la relació després de 67 dies de fer-la oficial. Els rumors en les últimes hores van saltar quan l’artista argentina va esborrar les imatges amb el futbolista del Barça en el compte d’Instagram. Paral·lelament, diversos mitjans recullen les paraules d’un tiktoker anomenat Javi Hoyos, presentador de D Corazón, a RTVE, que va dir haver parlat amb el jugador blaugrana i li hauria confirmat la separació. «No estem junts», hauria dit el davanter de 18 anys, que, a més, va aclarir que «no ha sigut per cap infidelitat. Simplement, ens hem separat i prou». La cantant argentina, de 25 anys, havia sigut una presència constant l’últim mes a Barcelona i Lamine Yamal la va arribar a presentar a Flick.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Castells Els Castellers de Vilafranca signen la millor diada de la història dels castells en un Tots Sants descomunal
- Exclusiva Vilaplana va ensenyar un vídeo d’Utiel inundat a Mazón a El Ventorro a les 17.40 hores el 29-O
- Efectes de la hiperpaternitat Els pares helicòpter arriben a la universitat: «Venen a demanar explicacions sobre les notes»
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- Lliga F Un bon Espanyol cau amb dignitat contra el Reial Madrid
- TENNIS Sinner destrossa Zverev i lluitarà avui pel número u
- ACTUALITAT BLAUGRANA "Sempre ajudaré i protegiré Lamine Yamal", diu Flick
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA Un Espanyol en ratxa vol tornar a guanyar a Vitòria
- Segona vida (19) / MARCOS SENNA Marcos Senna, exjugador: "Els immigrants que venen a fer el mal perjudiquen els que venim a integrar-nos"
