El Barça recupera el nord amb una victòria a casa de l’Unicaja
La gran actuació del tàndem Punter-Shengelia a Màlaga va certificar el primer triomf del curs de l’equip de Peñarroya en la Lliga Endesa (77-83).
Tornike Shengelia durante el partido en el Martín Carpena frente al Unicaja. /
El Barcelona va arribar amb gana a Màlaga, a casa de l’Unicaja, i va marxar-ne satisfet (77-83). Encara no havia conegut la victòria en la Lliga Endesa després de perdre al Palau contra l’Hiopos Lleida i al Roig Arena contra el València, però la van aconseguir davant un dels seus ogres en el torneig espanyol, l’Unicaja. L’equip que dirigeix Ibon Navarro arribava al partit amb la situació oposada a la dels blaugrana, amb ple de victòries tant en la competició domèstica com a Europa des de la derrota contra el València en la semifinal de la Supercopa Endesa.
El partit va tenir dos grans protagonistes. A les files blaugrana, Tornike Shengelia va segellar un partit espectacular amb 18 punts i només un llançament fallat. La seva connexió amb Kevin Punter (17) va ser crucial per dominar un pols amb molt ritme i alternances en el marcador.
No obstant, després del primer quart, les estadístiques de partida es van capgirar. L’Unicaja va baixar lleugerament d’intensitat, tot i que va dominar en el rebot d’atac. El guió del partit va evidenciar que la clau estaria en les contres, i així ho van saber llegir els de Peñarroya, que se’n van anar al descans amb un avantatge de cinc punts (34-39).
Notícies relacionadesEmbranzida final
Els malaguenys van aconseguir recuperar terreny després del descans i, tot i que el partit va estar obert i amb opcions per als dos equips gairebé fins al final, Shengelia i Clyburn van recuperar l’avantatge en l’últim quart amb dues jugades que van posar, a menys de dos minuts per al final, una renda fins aleshores quasi impossible de cinc punts (73-78) que finalment va pujar fins a sis, abans de la botzina final.
- Agressor reincident Detingut el presumpte violador de Montjuïc, un reclús de permís que complia condemna per agressió sexual
- Dimecres 15 d'abril a les 19:00 El Periódico et convida a participar en un nou #afterwork amb Esteve Camps
- Història real Carles Porta fitxa per Disney+ per al seu pròxim true crime: així és 'Abandonats', un esfereïdor cas real que es remunta 40 anys enrere
- Música Maria del Mar Bonet publica el primer avançament del seu nou disc 'L'aigua no cansa'
- Mar i muntanya Trànsit dissenya una 'operació sortida' de Setmana Santa en dues fases i amb més de mil controls policials
