Flick extrema precaucions per evitar lesions
Pau Cubarsí es va asseure a terra a cinc minuts del final i hi va haver un brot d’inquietud. Era la primera queixa d’un futbolista; la d’un dels titulars indiscutibles. Cubarsí va ser atès breument i va sortir del camp. Héctor Fort va ser comminat a substituir-lo sense temps per escalfar-se. No estava previst que jugués el lateral, que pot ser traspassat aquesta mateixa setmana.
"Ha sigut un cop al genoll esquerre, està bé", va explicar Flick al final del partit. El tècnic ha extremat les precaucions durant la gira perquè no es produeixin baixes, alertat de l’experiència de l’estiu anterior. Va assumir el càrrec amb l’operació de Ronald Araujo a mitjan juliol, amb Gavi recuperant-se de la ruptura de lligaments encreuats i Frenkie de Jong sense guarir de la lesió del turmell que li va impedir acudir a l’Eurocopa. El neerlandès va reaparèixer a l’octubre. Al cap de pocs dies dels entrenaments, Ansu Fati patia una fascitis plantar.
El contratemps de Cubarsí es va originar en una situació del joc. Però en l’últim assaig hi va haver tres jugadors que no hi van participar per prescripció mèdica i tècnica. Iñigo Martínez no ha jugat cap dels dos partits de Corea per fatiga muscular. Fermín es va retirar en l’última sessió per una dolorosa contusió al genoll i Ferran Torres tenia una sobrecàrrega muscular.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- EL PARTIT DEL METROPOLITANO El Girona cau contra l’Atlètic i s’ho haurà de jugar tot a casa
- EL PARTIT D’EL SADAR Un Espanyol de Primera segella la salvació a Pamplona
- BÀSQUET Xavi Pascual decideix marxar del Barça amb destinació Dubai
- la gran cita francesa del cine ‘Hope’ i els seus monstres capgiren Canes
- Setmana decisiva El pacte perquè Catalunya dirigeixi la Zona Franca remata els pressupostos
