¿Messi al Camp Nou? A l’argentí no li consta
Leo Messi conduce el balon durante un partido /
El FC Barcelona busca inaugurar el Camp Nou amb totes les obres acabades amb la presència de Leo Messi. La idea que persegueix el club és que l’argentí estigui present en l’inici de la temporada 2026-2027 per rebre un homenatge dels 105.000 espectadors que ja podran omplir l’Estadi. Segons fonts de l’entitat blaugrana, hi ha bona voluntat per les dues parts. Segons Messi, no hi ha hagut cap aproximació. ¿Simplement globus sonda?
Per a la festa imaginada a les oficines blaugrana, el Barça necessita que la constructora Limak instal·li per complet la coberta, prevista per a l’inici del curs 2026-2027, si el calendari es compleix, subjecte sempre a canvis i imponderables. Després ha de convèncer Messi, que, com se sap, es va distanciar totalment de Joan Laporta després que li prometés una renovació però en l’últim minut es fes enrere, situació que va provocar la tempestuosa i lacrimògena sortida del millor jugador de la història i una ruptura total entre president i estrella. A Messi no li consta de manera directa aquest pla. El seu entorn nega a aquest diari que hi hagi hagut converses al respecte. Laporta va segellar ferides amb Ronald Koeman fa poc, però amb Messi sembla que costarà més.
- Cine El cinema independent arrela a l'Ebre amb la segona edició de L'Ametlla Film Fest, del 12 al 14 de juny
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora de la situació a l’Orient Mitjà
- Prevost a Barcelona Lleó XIV assegura a l’església de Sant Agustí del Raval que mai va pensar a ser Papa
- Mostra cultural El Cruïlla redobla la seva aposta per ser «molt més que un festival de música»
- ESTUDIS La qualitat dels hidrats de carboni que consumeix la mare durant l’embaràs pot influir en el desenvolupament cognitiu infantil
