La tercera etapa es resol amb un altre esprint accidentat i moltes caigudes

A poca distància de l’arribada de Dunkerque, el belga Tim Merlier es va imposar ahir en un esprint accidentat. Que arribis el primer a la meta, com va ser el cas de Merlier davant Jonathan Milan, foto-finish obligada, no significa que siguis el primer a entrar a l’autobús, perquè una victòria implica molt protocol: podi, control antidopatge, entrevistes... Però és allà on es reuneix bona part del públic, que es passa hores davant l’autobús de Tadej Pogacar.
Va ser l’etapa de les caigudes exagerades, absurdes, amb molt risc, com la de Jasper Philipsen, primer jersei groc, que va caure i va acabar a l’ambulància en l’esprint bonificat d’Isbergues, a 60 quilòmetres de la meta. Philipsen va venir al Tour a lluitar pel jersei verd i deixa sol davant el perill el seu company Mathieu van der Poel, que conserva el groc.
- Testimoni D’un casament secret amb una catalana a un matrimoni concertat al Pakistan: «He assumit que no em tornaré a enamorar»
- Reinvenció d’una icona La multimilionària reforma de l’hotel Arts
- Badalona Albiol denuncia la falta d’infraestructures que ha obligat a tancar les platges de Badalona: «En 11 anys no s’ha construït res»
- Catàstrofe mediambiental La gestió forestal, clau per evitar els incendis a Euskadi
- Històries de les Glòries (4) L’escalèxtric viatger de Porcioles
- Catàstrofe mediambiental Missatge al turista: «Extremadura és verda i tot continua igual»
- CAMPIÓ SÍ O SÍ Quan falten encara vuit GP, Márquez ha eliminat ja 16 dels seus 21 rivals al títol
- Energia Brussel·les encoratja els estats a assumir part de la inversió en xarxes elèctriques per alleujar la butxaca dels consumidors
- La relació de Catalunya i l’Estat La Diada deixa de ser un maldecap per al Govern espanyol
- MOTOGP Márquez imposa la seva llei allà per on passa