Apunt
Parlem de ‘Huijsenbauer’

"I parlem de Dean Huijsen [...]. Impressiona veure’l travessar línies de joc amb la pilota [...] És un d’aquests centrals que juguen amb el cap dret, com si en comptes d’estar mirant el davanter estigués contemplant una obra d’art contemporani que no entenen del tot però els fascina". "Quatre partits amb Espanya i dos amb el Madrid han sigut suficients per comprovar que és un jugador per marcar una època". "Huijsen surt a exhibició per partit. ¡Quina barbaritat! No li pesa la samarreta del Madrid, al contrari".
Madrid, no (només) el Reial Madrid, el de Carlo Ancelotti i el nou de Xabi Alonso, té enveja del Barça i, sobretot, té enveja que Lamine Yamal, aquest noi de cabell groc que viatja amb els seus propis toiss , es fa íntim de Neymar i provoca que tot el barcelonisme pensi que es perdrà pel mateix que Roberto Bautista i Carlos Moyá creuen que es perdrà Carlitos Alcaraz, per viure a la seva manera i anar-se’n a dormir a les set del matí (insisteixo: ¡quina barbaritat, amics!), sigui en boca de tothom.
Notícies relacionadesPer això miren de buscar els tres peus al gat des de la capital del regne i, sobretot, tal com reflecteixen aquests magistrals textos sobre el nou noi de la Castellana, han decidit que l’imperial és el seu, Dean Huijsen, i no el nen prodigi de La Masia. Això que a Huijsen el descobrís el seleccionador Luis de la Fuente i sigui el més llunyà a un producte de La Fábrica (¿existeixen?) els és igual.
Tenen pressa per contrarestar l’impacte que ha tingut Lamine Yamal, per cert, més vestit d’Espanya que del Barça, més amb pinta d’Adidas que de Nike, en el món sencer. Així que han començat a crear una història paral·lela sobre el nou noi meravella del Bernabéu. I fa pinta que aviat li diran Huijsenbauer. Però sí que expliquen que a l’acabar el partit contra el Pachuca, Florentino va trucar al vestidor i va dir: "¡Que s’hi posi el nen!". I li va dir: "Quin gran partit has jugat, sembla que faci 10 anys que ets aquí, segueix així, xaval". O desperta Lamine Yamal o Madrid, no el Reial Madrid, convertirà aquest xaval en la nova Pilota d’Or. I a aquesta festa sí que hi anirà Florentino amb tot el seu avió.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Descarta un pacte Collboni posa la proposta del 30% "al calaix fins al proper mandat" després de la postura de Junts
- 18è aniversari Tots els famosos i les polèmiques de la festa de Lamine Yamal: Bizarrap, Bad Gyal, «noies d’imatge» a 10.000 euros i persones amb nanisme
- El Chelsea fa baixar el PSG a la terra amb un Cole Palmer excels
- Van der Poel es queda sense la seva gesta boja al Tour
- Ingrid Engen: "He estat trista, peròem sento en pau"