El Barça afina la punteria amb el Gran Canària (104-90) abans d’anar a Mònaco
Joan Peñarroya, el técnico del Barça, durante el encuentro contra el Virtus Bolonia en el Palau Blaugrana. /
El Barça va practicar una bona sessió de tirs per afrontar el play-off de l’Eurolliga. El Gran Canària va acabar ahir sent un espàrring còmode perquè els blaugranes afinessin la punteria (104-90) abans de viatjar a Mònaco, on jugaran dos partits (dimecres i divendres).
El Barça va superar de nou els 100 punts i Joan Peñarroya es va poder donar el luxe de promoure el debut de Mathieu Grujicic (17 anys), que s’ha apropiat de la fitxa de Dame Sarr, i va participar en la còmoda victòria amb què Peñaroya va celebrar el 56è aniversari.
Devia pensar, al principi, que li boicotejaven l’aniversari amb el 2-20 de sortida. El tècnic va canviar tot el quintet inicial, i el Barça va anar remuntant de mica en mica el marcador. Abrines va col·locar el primer avantatge (40-39) i la renda blaugrana més gran abans del descans (52-46), que es va doblar en el tercer parcial (81-65) en un festival de triples.
- Leo Messi explica com és la seva vida a Miami: «M’és igual l’edat mentre jo pugui continuar fent el que m’agrada»
- Acord ‘in extremis’ Els sindicats de professors mantenen la vaga de dilluns mentre consulten el col·lectiu docent
- Pacte d’última hora Claus | Aquests són els detalls de l’acord que augmenta el sou dels mestres en 450 euros mensuals
- La revolució demogràfica El creixement de Barcelona frena i es basa en la immigració davant una natalitat ínfima i la fuga de joves
- Apunts polítics de la setmana ERC i Junts mantenen Sánchez en la corda fluixa
