Piastri es reivindica a McLaren amb un gran triomf a Bahrain
Oscar Piastri no vol ser un pilot de segona fila a McLaren. L’australià, intractable des del primer dia del Gran Premi de Bahrain, va dominar la carrera de principi a fi per aconseguir la seva segona victòria de la temporada.
El seu company Lando Norris, líder provisional del campionat, va aconseguir sobreposar-se a una mala classificació i a una sanció de cinc segons en carrera per acabar tercer al podi. George Russell el va precedir, tot i que la seva posició estava amenaçada per una possible penalització per una fallada en el DRS del Mercedes, que es va activar involuntàriament. Si es confirma el càstig, la FIA podria acabar certificant un nou doblet de McLaren.
Notícies relacionadesTortura per a Alonso i Sainz
Els pilots espanyols van viure una tortura. Carlos Sainz va brillar per moments, però va acabar retirant-se pels desperfectes en el seu Williams després de tocar-se amb Tsunoda. Les restes del cotxe escampades per la pista van forçar la sortida d’un cotxe de seguretat que va donar una parada gratis als 14 pilots que no havien fet la segona. Fernando Alonso no va puntuar amb un Aston Martin que el va relegar a les últimes posicions.
- Aturada l’11 de febrer El Govern respon a la vaga docent d’aquest dimecres amb una proposta de millora salarial condicionada als pressupostos
- Consell de Ministres El Govern prohibirà a les elèctriques fer trucades ‘spam’ per vendre llum, però permetrà les de gas
- Teatre La Villarroel bat rècord de venda anticipada i despatxa 15.000 entrades per a ‘Els fills’
- FUTBOL Julián Álvarez s’enfrontarà al Barça asfixiat per una sequera golejadora que dura 100 dies
- PARTITS DE SUMAR IU, Sumar, Més Madrid i Comuns llançaran la seva aliança d’esquerres el 21 de febrer
