BÀSQUET
Chimezie Metu s’operarà d’una greu lesió la setmana que ve als EUA

L’ala pivot nord-americà del Barça, Chimezie Metu, serà intervingut la setmana que ve als Estats Units de la ruptura completa del tendó d’Aquil·les de la cama dreta, que va patir dimarts passat durant el partit de l’Eurolliga contra el Bayern de Múnic. El jugador californià, amb passaport nigerià, també farà el procés de recuperació al país nord-americà, on de fet té la seva residència habitual, una decisió que ha comptat amb l’aprovació per part dels serveis mèdics de l’entitat catalana.
La lesió es va produir durant el tercer quart del partit contra el quadre germànic, quan l’ala pivot anava a servir de fons i va sentir un fort dolor al peu dret al trepitjar la pista, una acció que el va deixar estirat al terra entre evidents gestos de dolor. Després d’alguns minuts sobre el parquet, Metu, que va fitxar l’estiu passat pel quadre blaugrana per una temporada, va haver d’abandonar el partit flanquejat per dos integrants de l’equip mèdic, sense poder recolzar el peu afectat.
Notícies relacionadesJoc interior minvat
El jugador, una peça fonamental en el joc interior del Barça, que ja estava minvat per la baixa del pivot Vesely –la tornada del qual no està prevista fins a mitjans d’abril–, no tornarà a jugar aquesta temporada, igual com els bases Laprovittola i Juan Núñez, també lesionats.
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Incendis i tuits frenen Vox
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Indignació Tàrrega, farta del repte viral de defecar a l’aigua: contracta vigilants després del tercer tancament en una setmana
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu